Interaktywny salon sportowy z profesjonalną obsługą oraz spersonalizowana oferta pod względem stopnia zaawansowania, zainteresowań i aktualnej formy klienta.
Istotnym wyróżnikiem 4Faces jest wyjątkowa aranżacja sklepu, charakteryzująca się przestrzenią, prostymi formami, nowoczesnym połączeniem drewna i bieli, bazująca na najnowszych rozwiązaniach multimedialnych. Interaktywny videowall zastępuje tradycyjną witrynę, wielodotykowy stół multimedialny dostarcza zarówno rozrywki jak i informacji o asortymencie i dyscyplinach sportowych. W salonie 4Faces znajduje się również bieżnia umożliwiająca dobór odpowiedniego obuwia, na podstawie analizy chodu.
-
Polacy odkryli zalety aktywnego spędzania czasu. 4Faces to odpowiedź na to zainteresowanie i potrzebę profesjonalizacji usług sprzedaży odzieży i sprzętu sportowego. Łączymy tutaj najlepsze marki, wysokiej jakości, obsługę oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii i multimediów. Sport know how to idea według której Klient może w pełni świadomie i komfortowo dobrać wszystko, czego potrzebuje do uprawiania wybranej dyscypliny sportu. Dużą wagę przykładamy do wystroju salonu oraz wszystkich usług dodatkowych, który idealnie koresponduje z nowoczesnym podejściem do sprzedaży - komentuje Inga Wawrzyniak, dyrektor ds. marketingu OTCF.
Sklep 4Faces w Poznań City Center to pierwszy interaktywny salon tej marki, lecz już planowane są inwestycje zlokalizowane we wszystkich większych miastach Polski.
Następnym punktem, bo już 4 grudnia jest Galeria Katowicka, gdzie liczący 800 mkw. sklep 4Faces będzie oferował dodatkowe usługi jak na przykład serwis czy body center, a także szeroki wybór sprzętu sportowego, między innymi rowerów i nart.
Docelowo firma OTCF z Wieliczki, ma zamiar otworzyć pod marką 4Faces 25 salonów w 2 formatach - 400 lub 800 mkw. na przestrzeni najbliższych 5 lat.
Tagi: