Program lojalnościowy Marilyn, który został wdrożony na początku września br., po 3 miesiącach funkcjonowania przynosi już zadowalające efekty. Obowiązuje we wszystkich punktach partnerskich sieci oraz w sklepie internetowym.
Kartę Stałego Klienta uprawniającą do 10% rabatu na wszystkie nieprzecenione produkty Marilyn, otrzymuje każdy, który zrobi zakupy powyżej 50 zł w sklepie stacjonarnym. Dodatkowo klienci, którzy są zainteresowani mogą otrzymywać na maila informacje o najnowszych produktach, promocjach oraz w dniu urodzin specjalne kupony rabatowe.
-
Z mojego doświadczenia systemy lojalnościowe bardzo dobrze sprawdzają się w sieciach odzieżowych, gdyż pozwalają budować wizerunek firmy oraz wzmacniać przywiązanie klientów do marki - mówi Katarzyn Rezler z firmy Marilyn. -
Klienci są przychylnie nastawieni do programu, o czym świadczy przede wszystkim zwrotność z kart, która wynosi od 50 do 75% - dodaje.
Tagi: