Po raz pierwszy restauracja Subway® otwarta została w centrum handlowym Auchan. Franczyzobiorca działającego od 16. listopada w Łomiankach lokalu liczy, że połączenie dwóch znanych marek: amerykańskiego giganta restauracji szybkiej obsługi i popularnej sieci hipermarketów, okaże się biznesowym strzałem w dziesiątkę.
Restauracje Subway® coraz częściej pojawiają się w kompleksach, których główny trzon stanowi hipermarket z logo marek takich jak Auchan czy Tesco. Są to obiekty, których właściciele stawiają na rozbudowę i modernizację. Wiąże się to z chęcią zapewnieniem klientom sprawdzonej, praktycznej oferty – także gastronomicznej.
Centra handlowe typu Auchan czy Tesco gwarantują nam duży przepływ klientów przy jednoczesnej widoczności marki, niezakłóconej obecnością dużej ilości innych najemców
- mówi Michał Dorszewski, agent rozwoju marki.
Dwiema głównymi przesłankami, aby otworzyć restaurację Subway® w Łomiankach była ich faktyczna przynależność do aglomeracji warszawskiej oraz możliwość wzmocnienia marki poprzez dobrą lokalizację pod znanym szyldem.
- dodaje.
Punkt Subway® w Auchan-Łomianki zajmuje 70 m kw. Znajduje się na foodcourcie centrum. Restauracje Subway® słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. Subway® Sandwich Artist™ przyrządza je, korzystając z różnorodnej oferty codziennie wypiekanych chlebów, ma także do dyspozycji duży wybór mięs, produktów wegetariańskich, świeżych warzyw, a także wyjątkowych sosów. Ilość możliwych do przygotowania kombinacji przekracza 900 milionów.
Lokal w Łomiankach obok amerykańskich sandwiczy oferuje także śniadania, słodkie wypieki, sałatki oraz napoje,
w tym kawa fair trade.