W sobotę 27 czerwca odbyło się otwarcie pierwszej Perfumerii Douglas w Świnoujściu. Jest to równocześnie 114 filia Douglas w Polsce. Otwarcie nastąpiło w ramach otwarcia galerii przy ulicy Dąbrowskiego. Perfumeria Douglas w Świnoujściu jest już drugą filią sieci otwartą w 2015 roku. Do końca bieżącego roku planowanych jest jeszcze kilka otwarć w różnych regionach Polski.
Zaproszenie do świata piękna
Nowa perfumeria zajmuje powierzchnię blisko 200 m kw. Została zaaranżowana w najwyższym standardzie z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań multimedialnych. W perfumerii można zamówić marki z całego asortymentu Douglas, liczącego ponad 20 tys. produktów. Nawet jeśli wybrany przez klienta produkt okaże się niedostępny w sklepie stacjonarnym, jego zamówienie jest możliwe za pośrednictwem specjalnego systemu dostępnego w perfumerii. Jest on połączony ze sklepem internetowym douglas.pl. Po wybraniu dogodnej dla klienta formy dostawy i opłaceniu zamówienia jest ono błyskawicznie kierowane do realizacji. W asortymencie sieci znajdują się produkty luksusowe i popularne pochodzące wyłącznie od autoryzowanych dostawców. Spośród nich, 70 marek dostępnych jest wyłącznie w Douglas (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford, MAC, Sensai, Collistar).
W nowoczesnym wnętrzu perfumerii, konsultanci Douglas na co dzień udzielają porad pielęgnacyjnych i makijażowych oraz pomagają wybrać zapach na różne okazje. Ponadto na miejscu można poddać się cyfrowej analizie kolorystycznej wykonanej za pomocą urządzenia Douglas Color Expert. Pozwala ono dobrać podkład idealnie dopasowany do odcienia i rodzaju skóry. Klienci mogą również wykonać zabieg manicure. We wszystkich perfumeriach Douglas każdy klient ma także możliwość skorzystania z bezpłatnego, eleganckiego pakowania na prezent.
Niespodzianki na start
W dniu otwarcia przyjemności w perfumerii Douglas nie brakowało. Główną atrakcją były konsultacje pielęgnacyjne i makijażowe. Pod czujnym okiem regionalnego eksperta ds. pielęgnacji chętni mogli poznać tajniki dbania o urodę od A do Z, a podczas konsultacji makijażowych z makijażystą regionalnym Douglas panie dowiedziały się jak wykonać perfekcyjny make-up. Ponadto na podium zapachowym marki Prada, które zostało ustawione wewnątrz perfumerii, konsultant profesjonalnie doradzał w kwestii doboru garderoby zapachowej. Przed wejściem natomiast, na specjalnie przygotowanych stanowiskach marek partnerskich Clarins, Collistar i NYX, była możliwość skorzystania z porad ekspertów makijażowych. Na klientów czekały również upominki, a chętni mogli skorzystać z masażu dłoni.
Luksus nie tylko w stolicach regionów
–
Cieszymy się z otwarcia kolejnej perfumerii Douglas w Polsce i pierwszej w Świnoujściu – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska i dodaje -
W naszej strategii ekspansji zakładamy otwarcie kilkudziesięciu sklepów w ciągu kolejnych 3 lat. Nie skupiamy się wyłącznie na największych miastach. Interesują nas szczególnie ciekawe inwestycje w centrach miast, do których klienci mogą z łatwością dotrzeć. Tak jak w przypadku projektu w Świnoujściu, który dodatkowo w interesujący sposób wpisuje się w miejską przestrzeń. Inwestujemy również w szkolenia pracowników, aby Polacy mogli we wszystkich perfumeriach korzystać z naszej pięciogwiazdkowej obsługi.
Tagi: