Oferta modowa warszawskiego centrum powiększyła się w ostatnim czasie o osiem nowych salonów. W centrum swoje sklepy otworzyły marki odzieżowe: Only, Bytom, Gerry Weber i Celio, producent obuwia Wojas, sklep z biżuterią Nikki Lissoni, a także salon mody dziecięcej Piccolo Tresoro i salon z bielizną Li Parie.
Wywodząca się z Danii marka Only dedykowana jest młodym kobietom. Każda kolekcja to połączenie charakterystycznego skandynawskiego stylu oraz mody w zgodzie z najgorętszymi trendami. Salon marki ma powierzchnię 234 mkw. i zlokalizowany jest na pierwszym piętrze w pasażu Wisła.
Bytom z kolei oferuje swoim klientom współczesne męskie krawiectwo na światowym poziomie. W arkadyjskim salonie na powierzchni 256 mkw. obok eleganckich garniturów i koszul znajdują się również ubrania w stylu „business casual”. Salon znajduje się na pierwszym piętrze w pasażu Canaletto.
Marka Wojas to jeden z największych polskich producentów na rynku obuwniczym. W ofercie marki znajdują się buty dla kobiet, mężczyzn oraz młodzieży. Twarzami najnowszej zimowej kolekcji są Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor. Arkadyjski salon o powierzchni 128 mkw. zlokalizowany jest na pierwszym piętrze w pasażu Canaletto.
Listę nowych marek uzupełnia moda dla najmłodszych na światowym poziome. Wysoka jakość, wygoda i przyjemne dla oka wzornictwo to atrybuty ubrań dziecięcych z logo Piccolo Tresoro. Kolekcja jest dostępna w salonie o powierzchni 209 mkw. zlokalizowanym w strefie dziecięcej, na pierwszym piętrze w pasażu Canaletto.
Kolejnym nowym arkadyjskim salonem jest Gerry Weber z powierzchnią 176 mkw. Marka spełnia oczekiwania przede wszystkim kobiet aktywnych, które przez cały dzień pragną wyglądać elegancko, atrakcyjnie i czuć się komfortowo. Salon mieści się na pierwszym piętrze w pasażu Canaletto.
W swoim gronie powitano również salon Li Parie o powierzchni 68 mkw., znajdujący się na pierwszym piętrze w pasażu Kopernik. Marka oferuje oryginalną bieliznę na każdy rozmiar, idealnie dopasowaną do ciała, także dla kobiet w ciąży i amazonek. Profesjonalne brafitterki pomagają dobrać odpowiedni kształt i rozmiar bielizny.
Pojawiło się wśród nas również Celio – salon o 194 mkw., który znajdziemy na pierwszym piętrze w pasażu Wisła. Francuska marka specjalizuje się w męskiej odzieży w stylu sportowym i casual. Oferuje modne, innowacyjne ubiory w stylu miejskim. Charakteryzuje się pozbawionym przesadności stylem i stawia na jakość, różnorodność, kolorystykę i krój.
Nikki Lissoni – nowa marka biżuterii – to połączenie tradycji z nowoczesnością, ponadczasowość wzorów i ciągłe podążanie za trendami. Jej koncept polega na zastosowaniu znanego mechanizmu medalionu z wymiennym wnętrzem, jednak w nowoczesnej formie i wydaniu. W ofercie liczącego 47 mkw. salonu typu pop-up store, znajdującego się na parterze w pasażu Canaletto, są oryginalne naszyjniki, bransoletki i kolczyki.
Już wkrótce w Arkadii pojawią się sklepy: Neo Adidas oraz Desigual – pierwszy w Polsce monobrandowy salon niebędący outletem.
Tagi: