Wraz z końcem marca w 40 perfumeriach Sephora w całej Polsce można skorzystać z nowej usługi – bezpłatnego i błyskawicznego doboru idealnego odcienia podkładu – Color Profile. System opracowany we współpracy z międzynarodowym autorytetem w świecie kolorów – firmą Pantone, dostępny jest już od 3 lat m.in. w Sephora w USA, Francji i Włoszech. Teraz klientki znajdą go również w Polsce.
Sephora + Pantone Color Profile to jedyny taki system opracowany na wyłączność z firmą Pantone – uznanego międzynarodowego eksperta w świecie kolorów. Ekspertyza kolorystyczna Pantone oraz międzynarodowe doświadczenie Sephora w świecie piękna zaowocowało w 2012 roku w USA wyjątkową współpracą i innowacją w dziedzinie doborupodkładu - urządzeniem, które minimalizuje błędy popełniane przy wyborze właściwego produktu makijażowego – Color Profile.
-
Już ponad 250 tys. kobiet w Europie i na Bliskim Wschodzie dzięki Color Profile, znalazło idealnie dobrane kosmetyki do makijażu w perfumerii Sephora – mówi Ingrid Holacsek, sales manager Central and Eastern Europe Pantone. –
Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy, również Polki poznać mogą nowy serwis, który pomoże im jeszcze precyzyjnie dobrać podkład, puder lub korektor odpowiadający tonacji ich skóry – dodaje.
System identyfikuje wśród blisko 700 podkładów i pudrów wszystkich marek dostępnych w perfumerii Sephora, te najlepiej dopasowane kolorem do indywidualnego Pantone SkinTone. Wszystko odbywa się za pomocą trzech prostych kroków, przy użyciu mobilnego urządzenia do pomiaru tonacji skóry oraz iPada.
•
Krok 1 – precyzyjny pomiar tonacji skóry
Konsultantka Sephora, po uprzednim demakijażu skóry, mierzy urządzeniem tonację skóry w 3 punktach twarzy.
•
Krok 2 – dobranie indywidualnego koloru Pantone
System dopasowuje do tonacji skóry indywidualny kod Pantone SkinTone, wybrany z aż 110 różnych odcieni kolorów.
•
Krok 3 – dopasowanie twojego perfekcyjnego podkładu
Konsultantka wprowadza kod Pantone SkinTone do systemu Color Profile, jednocześnie doprecyzowując preferowane opcje klientki w zakresie:
- formuły produktu (np. płynna czy puder w kompakcie),
- preferowanego poziomu krycia,
- efektu jaki klientka chce osiągnąć (np. matujący, rozświetlający),
- składników.
Wyniki konsultacji i listę pasujących do tonacji skóry produktów można otrzymać od razu w perfumerii oraz na wskazany e-mail.
Lista perfumerii Sephora, w których bezpłatnie można skorzystać z usługi Color Profile, dostępna jest na stronie internetowej marki Sephora.
Tagi: