Październikowy magazyn Galerie Handlowe już w sprzedaży!

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-10-01 | 17:25
W salonach Empik oraz w 500 innych punktach sprzedaży detalicznej a także na biurkach prenumeratorów pojawiło się już najnowsze, październikowe wydanie magazynu Galerie Handlowe. A w nim jak zawsze wiele ciekawych, branżowych publikacji.
Garść najważniejszych informacji branżowych - jak co miesiąc. Jednak zawartość merytoryczna zupełnie inna. Tym razem będą mogli Państwo przeczytać m.in. o działalności marki Sephora w Polsce i na świecie, o problemach księgarń i branży prasowej oraz ich odpowiedzi na spadające statystyki czytelnictwa w Polsce i współpracę z centrami handlowymi, o aktualnych trendach w reklamie online a także o wejściu Amazon do Polski. I wiele innych...

WYWIADY

POCZĄTEK NOWEJ EPOKI LUKSUSU W POLSCE
WYWIAD Z GILLESEM DOUGOUD, DYREKTOREM GENERALNYM SEPHORA POLSKA
Według raportu KPMG z 2012 r. pt. „Rynek dóbr luksusowych w Polsce”, najczęściej nabywanymi dobrami luksusowymi przez Polaków o ponadprzeciętnych dochodach były perfumy, których zakup deklarowało aż 58% badanych. Do tego wyniku przyczynił się z pewnością francuski potentat, marka Sephora, która przygotowuje się właśnie do zwiększenia swoich udziałów w rynku. Tym razem poprzez sprzedaż internetową.
E-BOOKI NIE ZASTĄPIĄ KSIĄŻKI
ROZMOWA Z MARIUSZEM RUTOWICZEM, PREZESEM SIECI KSIĘGARNI MATRAS
Odkąd stery w Matrasie przejął Mariusz Rutowicz, firma stoi pod znakiem wielkich zmian. Mimo, iż tradycyjne księgarnie odchodzą powoli do lamusa i coraz trudniej jest im utrzymać się na rynku, Matras udowadnia, że warto walczyć o swoje. W 2012 r. otwartych zostało 30 księgarni, w tym roku przybędzie ich drugie tyle.
ANGIELSKA MARKA - ŚWIATOWY KOMFORT
ROZMOWA Z WIKTOREM FILĄ, GENERAL MANAGEREM CE&EE, CLARKS POLSKA
Według raportu PMR z 2013 r. ponad połowa przedstawicieli badanych firm z branży obuwniczej i odzieżowej postrzega obecną sytuację rynkową jako negatywną. Prognozy na ten rok przewidywały spadek dynamiki na poziomie ok. 1%. Jednak są także firmy, które nie mogą narzekać. Silna konkurencja czy kryzys gospodarczy nie robią większego wrażenia na marce Clarks – istniejącej już blisko 200 lat.
EUROPA ZACHODNIA JEST BARDZO OBIECUJĄCA
ROZMOWA Z PIOTREM NOWJALISEM, WICEPREZESEM ZARZĄDU CCC SA
Nie wszystkie brandy mają szansę przetrwać. Przekonała się o tym spółka CCC SA, która markę Quazi była zmuszona zastąpić obuwiem polskiego projektanta, Krzysztofa Lasockiego. Mimo iż salony firmowe Lasocki działają już ponad rok, ich zasięg jednak obejmuje i będzie obejmował tylko Polskę. To marka CCC pozostaje światową gwiazdą.
SYSTEM NACZYŃ POŁĄCZONYCH, CZYLI JAK PODNIEŚĆ WARTOŚĆ OBIEKTU HANDLOWEGO
ROZMOWA Z RENATĄ KINDE-CZYŻ, PREZESEM METRO PROPERTIES POLSKA
Do dyspozycji zarządców i inwestorów obiektów handlowych pozostają procesy, dzięki którym mogą podnieść wartość swojej nieruchomości. Z tych działań należy wybrać te, które najlepiej pasują do konkretnych obiektów w danych lokalizacjach i całkowicie spełnią swoją rolę. Obiekty handlowe trzeba dostosowywać do aktualnych warunków rynkowych. Kiedy opracuje się odpowiedni plan rozbudowy, czy rekomercjalizacji może on przynieść wiele korzyści, jak w przypadku centrów handlowych M1.
ZAWROTNE TEMPO E-COMMERCE
ROZMOWA Z DOROTĄ BACHMAN, DYREKTOR MARKETINGU I ROZWOJU BIZNESU SMYK.COM
Według raportu "E-commerce w Polsce 2012 w oczach internautów”, przeprowadzonego przez firmę Gemius, w 2012 r. artykuły dziecięce i zabawki stanowiły 23% udziału w sprzedaży internetowej. Mimo iż kategoria ta zanotowała 6% wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim, to ciągle nie jest najważniejszą wśród zakupów dokonywanych przez internautów w Polsce. Smyk.com już od 2 lat próbuje udowodnić, że to dopiero początek i nie odda bez walki wypracowanej pozycji lidera markom dziecięcym wkraczającym dopiero na rynek polski.
ARTYKUŁY

REKLAMA STAWIA NA INTERNET
Branża handlowa jest jednym z liderów zarówno jeśli chodzi o poziom wydatków na reklamę online jak i aktywność reklamową, liczoną w liczbie kampanii w polskiej sieci. Wspomniane wyniki dotyczą zarówno 2012 r., jak i pierwszego półrocza 2013 roku.
WIELCY WKRÓTCE WEJDĄ DO POLSKI
Co chwilę w mediach pojawiają się szumne zapowiedzi o agresywnym wejściu wielkich graczy – m.in. Amazonu na polski rynek. Branża zdaje się to lekceważyć wskazując na przypadek nieudanego debiutu na naszym rynku eBaya. Wstrzymywanie się od reakcji może jednak bardzo niekorzystnie odbić się na firmach z Polski.
KOMERCYJNO - KULTUROWY KOLAŻ
W 2010 roku do ani jednej książki nie zajrzało 56% Polaków, we Francji nie czyta 31% mieszkańców, a w Czechach 17%. Po dwóch latach Biblioteka Narodowa przeprowadziła kolejne badania, które potwierdzają, że nie czytamy. W 2012 roku „rzeczywistych” czytelników było 11%. Czy w dobie rozwoju multimediów, e-booków alternatywą może być bookcrossing? Jak wiadomo książka żyje tylko wtedy, gdy jest czytana, dlatego należy ją uwalniać.
PACHNĄCY DODATEK
Choć obecnie niemal każda gwiazda może poszczycić się własnymi perfumami, to mało kto pamięta, że prekursorką tych działań była Elizabeth Taylor. To pierwsza gwiazda, która zdecydowała się na stworzenie zapachów sygnowanych własnym nazwiskiem. Sławne nazwisko i uznanie na rynku gwarantują marketingowy sukces w branży gwiazdorskich marek perfumeryjnych. W Polsce jeszcze żaden celebryta nie stworzył własnego zapachu. Jednak z tego modelu biznesowego coraz prężniej zaczynają korzystać sieci handlowe, które będąc świadome swojej pozycji decydują się na stworzenie własnej linii perfum.
PIĄTA ALEJA NUMEREM JEDEN
Piąta Aleja w Nowym Jorku to niewątpliwie jedna z najbardziej znanych ulic na świecie. Przyciąga ona nie tylko mieszkańców i turystów zwiedzających Wielkie Jabłko, jak często nazywa się Nowy Jork, ale przede wszystkim najemców. Stawki za wynajem i kupno powierzchni są tam horrendalne, a jednak przedsiębiorcy, od właścicieli małych firm oraz sieciówek, do gigantów biznesu, chcą wciąż otwierać swoje placówki przy legendarnej Piątej Alei.
FELIETON

CZY SKLEPY NA FACEBOOKU MAJĄ PRZYSZŁOŚĆ?
Czy warto zakładać sklepy na Facebooku? Teoretycznie mógłbym na to pytanie odpowiedzieć jednym krótkim słowem: nie. Facebook nie był, nie jest i nigdy nie będzie platformą sprzedażową. Spektakularne porażki światowych gigantów e-commerce tylko potwierdzają tę opinię, co nie oznacza, że marki i sklepy nie powinny inwestować w media społecznościowe. Ważne jednak, by robiły to z głową.
Wszystkich Państwa zainteresowanych prenumeratą Magazynu Galerie Handlowe prosimy o wypełnienie poniższego formularza zgłoszeniowego:


Przypominamy, że Magazyn Galerie Handlowe dostępny jest w salonach Empik na terenie całego kraju. Zobacz gdzie kupić gazetę TUTAJ
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-12-06 do 2013-12-08

Zobacz także

Październikowy magazyn Galerie Handlowe już w sprzedaży!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.