Polska marka Patrizia Aryton prężnie rozwija się na polskim rynku odzieżowym czego przykładem są w tym momencie 4 różne linie. Oprócz kolekcji regularnej, współpracy z projektantem Dawidem Tomaszewskim, w swoim porfolio ma linię Altro dla młodszych klientek oraz Red Carpet z produktami na wyjątkowe okazje. Z okazji nowego sezonu oraz rozwoju sprzedaży online firma postanowiła odświeżyć stronę marki. Przejrzysta i funkcjonalna to pierwsze słowa, które cisną się na usta po odwiedzeniu witryny.
Marka Patrizia Aryton chcąc spełnić wszystkie wymagania klientek inwestuje w zdjęcia e-commerce. Zwiększenie grona kupujących przez internet na przestrzeni kilku lat z 20% do około 46% zobowiązuje do dostarczenia zainteresowanym jak najlepszej jakości zdjęć. Profesjonalne packshoty, zbliżenia detali i dopracowane stylizacje to cechy, które wyróżniają brand na rynku. Łatwość w obsłudze zapewnia również szybki podgląd produktu oraz możliwość wyszukania konkretnej, wybranej rzeczy z kolekcji. Kaszubska firma, która słynie z eleganckich płaszczy proponuje również opcję szycia na miarę przez internet! Kobiety mogą w 5 krótkich krokach wybrać ulubiony model, tkaninę i podszewkę. Proces personalizacji odzieży jest w tym momencie standardem w wielu firmach na zachodzie.
Patrizia Aryton w tym momencie ma 25 salonów firmowych w Polsce, 5 partnerskich oraz 1 outlet w Gdańsku.