Zmiany na stronie internetowej Pasażu Grunwaldzkiego miały na celu przede wszystkim odświeżenie i lepsze dopasowanie witryny do potrzeb klientów. –
Zależało nam na zwiększeniu przejrzystości i ułatwieniu nawigacji tak, aby serwis był prosty w obsłudze oraz maksymalnie przyjazny użytkownikowi. Sprawdziliśmy również, które elementy są najbardziej interesujące i przydatne dla osób odwiedzających stronę Pasażu i ułatwiliśmy dostęp do nich – mówi Agnieszka Lis, manager ds. marketingu CHR Pasaż Grunwaldzki.
Prace prowadzone przez agencję Eura7 objęły m.in. unowocześnienie szaty graficznej, zaprojektowanie bardziej klarownego i spójnego układu treści oraz wprowadzenie nowych funkcji. Przygotowano dodatkowy dział poświęcony udogodnieniom oferowanym klientom zawierający m.in. informacje o parkingu, stojakach rowerowych, wypożyczalni wózków spacerowych, lokalizacji pokojów dla rodziców z dzieckiem oraz dostępnych w centrum bankomatach. Nowością jest także Tabela Rabatów informująca o aktualnych promocjach w sklepach pasażu oraz dostęp do aplikacji zintegrowanej z serwisem Facebook, która umożliwia pobranie kuponów rabatowych. Zmodyfikowane zostały takie elementy, jak newsletter czy interaktywny plan centrum wykonany w technologii HTML5, dzięki czemu jest on dostępny również na tych urządzeniach, które nie obsługują technologii flash.
Istotne zmiany pojawiły się na stronie głównej. Poniżej menu prezentowane są najbliższe wydarzenia w centrum oraz nowości i promocje oferowane przez najemców. W tym celu zastosowano układ tablicy bez paginacji, dobrze znany użytkownikom popularnych serwisów społecznościowych. Przy każdym wpisie użytkownik ma możliwość zapoznania się z jego szczegółami oraz przejrzenia kolejnych notek w danym dziale. Na głównej stronie udostępniono również najważniejsze informacje dla klientów Pasażu: godziny otwarcia centrum, interaktywny plan, wskazówki dla zmotoryzowanych czy dane o lokalizacji.
Nowoczesne rozwiązania technologiczne zastosowano też przy wprowadzaniu zmian na stronie przeznaczonej dla użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych. –
Dla serwisu osobno stworzona została nowa wersja mobilna, jest on więc zoptymalizowany pod kątem użyteczności na małych ekranach. Zawiera podstawowe, wyselekcjonowane informacje, najbardziej przydatne osobie, która wchodzi na stronę z urządzenia mobilnego. Dzięki temu jest lekka i ładuje się znacznie szybciej niż pełna strona – zapewnia Łukasz Wołek z agencji Eura 7.
Nowa wersja strony dostępna jest dla użytkowników od początku lipca.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Pasażu Grunwaldzkim
Zobacz sklepy w Pasażu Grunwaldzkim
Tagi: