Pasaż Grunwaldzki w finale konkursu Solal Marketing Awards 2013

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-04-08 | 19:30
Pasaż Grunwaldzki znalazł się w finale tegorocznej edycji konkursu Solal Marketing Awards. Wrocławskie centrum otrzymało nominację w kategorii New Media Emerging Technology.
Pasaż Grunwaldzki nominowano za wykorzystanie nowoczesnej technologii w kampanii „Paragony wymieniaj na bony – wygraj prezenty na gwiazdkę”. Świąteczna loteria została przeprowadzona pomiędzy 23 listopada i 16 grudnia 2012 r. W tym czasie klienci robiący zakupy w Pasażu Grunwaldzkim otrzymywali w sklepach paragony z kodem kreskowym na odwrocie, który następnie mogli zeskanować w czytniku jednego z sześciu rabatomatów i sprawdzić wygraną. Urządzenia zamontowane zostały pod informatorami dotykowymi rozmieszczonymi na terenie centrum. W ramach akcji rozdano prawie 1500 bonów o wartości 50, 100 i 200 zł, a łączna pula nagród w loterii wyniosła blisko 70 000 zł.
– Dzięki połączeniu tradycyjnej loterii z innowacyjnym systemem czytników kuponów nasi klienci mogli od razu uzyskać informację o ewentualnej wygranej, co w dużym stopniu zachęcało ich do udziału w zabawie. Zadbaliśmy również o to, aby każdy uczestnik mógł wygrać – jeśli nie bony na zakupy, to kupony rabatowe do wybranych sklepów, restauracji i punktów usługowych – mówi Agnieszka Lis, manager ds. marketingu CHR Pasaż Grunwaldzki.
Pasaż Grunwaldzki otrzymał nominację w kategorii New Media Emerging Technology. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 14 maja podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC w Londynie. – Udział w finale najbardziej prestiżowego konkursu w dziedzinie marketingu centrów handlowych – Solal Marketing Awards 2013 – to dla nas ogromny sukces, a także niezwykłe wyróżnienie dla całego zespołu – przyznaje Agnieszka Lis z CHR Pasaż Grunwaldzki.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Pasażu Grunwaldzkim
Zobacz sklepy w Pasażu Grunwaldzkim
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-03-22 do 2013-03-30

Zobacz także

Pasaż Grunwaldzki w finale konkursu Solal Marketing Awards 2013

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.