CHR Pasaż Grunwaldzki został po raz pierwszy wyróżniony w plebiscycie „Laur KlientaKonsumenta” na najpopularniejsze marki w swoich kategoriach. Ogólnopolski konkurs ma na celu wyłanianie marek i produktów, które cieszą się najlepszą opinią wśród konsumentów. Nagrody przyznawane są na podstawie wyników sondażu przeprowadzanego na grupie min. 800 respondentów. W tegorocznej edycji programu Pasaż Grunwaldzki otrzymał Srebrne Godło w kategorii „Wrocławskie centra handlowe”.
–
Wyróżnienia przyznawane na podstawie opinii klientów mają dla nas największe znaczenie, dlatego tym bardziej jesteśmy dumni z tak prestiżowego tytułu, jak „Srebrne Godło” konkursu Laur Klienta 2013. Nagroda jest dla nas zarówno dowodem uznania w oczach respondentów, jak i ogromną mobilizacją do dalszych działań mających na celu wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – mówi Maciej Sanetra, dyrektor CHR Pasaż Grunwaldzki.
Pasaż Grunwaldzki jest jednym z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Kompleksową ofertę centrum tworzy ponad 200 sklepów, punktów usługowych i restauracyjnych, a także 11-salowe Multikino oraz nowoczesny klub fitness.
Tagi: