–
Inwestycja, będąca uzupełnieniem już istniejącego tam centrum, na terenie którego znajdują się markety Praktiker i Carrefour, zajmuje powierzchnię 5,5 tys. mkw. – mówi Łukasz Gruszczyński, dyrektor marketingu Rank Progress SA. –
Mam nadzieję, że proponowana przez nas oferta spotka się z uznaniem klientów – dodaje.
Dla wszystkich odwiedzających przygotowano dziś liczne atrakcje i rabaty. Można wziąć udział w konkursach, wygrać bony na zakupy oraz skorzystać z porad ekspertów.
Wśród wiodących najemców parku handlowego znajdują się – Media Expert (ponad 1400 mkw.), JYSK (1070 mkw.) oraz Rossmann (407 mkw.). Otwarcie marketu spożywczego MarcPol (1,8 tys. mkw.), zaplanowane jest na lato br.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w Grudziądzu
Tagi: