Paris Optique, sieć optyczna posiadająca w Polsce obecnie 27 salonów oraz 4 wyspy handlowe, planuje kolejne otwarcia. W tym roku można spodziewać się co najmniej 4 nowych sklepów, a do 2017 r. firma zamierza zwiększać zasięg sprzedaży o przynajmniej 5 salonów rocznie.
Równocześnie z dynamiczną ekspansją w Polsce, Paris Optique prowadzi remodeling swoich funkcjonujących już placówek. W połowie kwietnia br. w ramach tego procesu w nowej odsłonie uruchomiony został salon w centrum handlowym przy ul. Puławskiej w Piasecznie, który prowadzony jest w formie outletu. Wygląd salonów poddanych remodelingowi nie odbiega znacznie od aranżacji pozostałych punktów sprzedaży sieci, ale w ich projekcie zauważyć można zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, dopasowanych do potrzeb i komfortu klienta. Jak informuje Paul Chami, prezes zarządu spółki Paris Optique Polska, w planach jest również opracowanie konceptu premium, który wizualnie będzie różnił się od obecnego wyglądu salonów. Na chwilę obecną brak jednak szczegółów dotyczących lokalizacji, w których miałby pojawić się nowy koncept. Wiadomo jedynie, że powstaną maksymalnie 3 salony w tej aranżacji.
Paris Optique sukcesywnie poszerza sieć sprzedaży. W tym roku nowe punkty sprzedaży pojawiły się już w Tarasach Zamkowych w Lubinie, w toruńskim centrum handlowym przy ul. Żółkiewskiego 15 oraz w galerii handlowej w Starogardzie Szczecińskim na rogu ulic Pomorskiej i Jana Pawła II. Kolejne przewidziano w Bydgoszczy, a do końca 2015 r. Paris Optique pojawi się w co najmniej 3 innych lokalizacjach, co do których aktualnie finalizowane są rozmowy. -
Lata 2016-2017 przyniosą nowe salony - przynajmniej 5 w każdym roku. Wszystkie nowe otwarcia będą w galeriach i centrach handlowych - mówi Paul Chami.
Tagi: