-
KIK jest marką, której strategia biznesowa opiera się na doborze obiecujących i rentownych lokalizacji oraz starannym wyborze otoczenia swoich salonów. Tym bardziej jesteśmy zadowoleni, że udało nam się pozyskać tak uznawaną w Europie markę, która również w Polsce odnosi znaczące sukcesy w popularyzacji swojej oferty wśród klientów. Pozyskanie takiego najemcy to urzeczywistnienie naszych planów biznesowych i potwierdzenie efektywności naszej strategii rekomercjalizacyjnej - mówi Krzysztof Kopytowski, dyrektor galerii Mazovia. –
Nie bez znaczenia jest fakt, iż wyznajemy taką samą filozofię jak firma KiK, której hasło brzmi „Klient jest Królem”, dlatego urzeczywistniamy misję spełnienia wymagań wszystkich klientów oraz dostosowania oferty do ich wieku, preferencji i portfela - podkreśla Krzysztof Kopytowski.
Zobacz sklepy KiK w centrach handlowych
Zobacz kolekcję KiK
Tagi: