Bohoboco wchodzi w nowy rozdział. Duet projektantów – Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek inwestują w markę, w jej rozwój w Polsce a już niedługo na świecie, a także wprowadzają nowy koncept butików.
Początkiem nowego było wprowadzenie serii Bohoboco • Perfume. Powstał produkt unikalny i na najwyższym światowym poziomie, coś czego w Polsce jeszcze nie było. Seria została przyjęta z entuzjazmem i bardzo szybko znalazła swoich fanów również wśród klientów zagranicznych robiących zakupy na lotniskach.
Kolejnym krokiem jest zmiana konceptu butików Bohoboco. Pierwszy na liście znalazł się lokal w poznańskim centrum handlowym przy ul. Półwiejskiej, który oprócz zwiększenia powierzchni otrzymał piękny i nowoczesny design.
Dzięki tej przemianie jeszcze mocniej odzwierciedla on DNA marki. Pokazuje jej przemianę i daje kolejny upust naszej kreatywności. Wszystko po to, aby zadbać o Klientki marki, dla których zakupy w Bohoboco mają być przyjemną celebracją w atmosferze harmonii i intymności
- mówi Michał Gilbert Lach.
Aby to osiągnąć i wprowadzić klientki w świat marki w wystroju butiku zestawiono ze sobą wiele szlachetnych materiałów takich jak miękki aksamit, naturalny kamień czy nowoczesny metal. - Do tego miękki dywan, nastrojowe światło, delikatne barwy oraz pyszna kawa i Kobieta Bohoboco jest już w nastrojowej garderobie a obsługa dba o jej komfort i dobranie odpowiedniej stylizacji. Butik Bohoboco to połączenie komfortu, profesjonalnej obsługi i miłej atmosfery – mówi Kamil Owczarek.
Projekt butiku jest minimalistyczny oraz nowoczesny ale przy tym bardzo kobiecy i delikatny taki jak Bohoboco.