Firma optyczna Lucyna Tondryk, działająca na rynku od 1983 r., planuje rozwój sieci sprzedaży. Do końca 2015 r. powstaną 3 kolejne salony. W ostatnim czasie uruchomiono także internetowy kanał dystrybucji.
Optyk Tondryk posiada obecnie 7 salonów, w tym 5 zlokalizowanych w centrach i galeriach handlowych. Jak informuje Rafał Tondryk, właściciel firmy, w tym roku można spodziewać się otwarcia kolejnych 3 salonów, z których 2 będą znajdować się w centrach handlowych. -
Przewidywany termin otwarć to III i IV kwartał roku. Głównym celem rozwoju naszej firmy są centra i galerie handlowe - dodaje Rafał Tondryk. Nowe punkty optyczne pojawią się w Warszawie.
W kwietniu br. uruchomiony został także sklep internetowy Optyk Tondryk.
W ofercie sieci Optyk Tondryk można znaleźć znane, światowe marki takie jak MIU MIU, Bvlgari, Prada, Dolce & Gabbana, Persol, Giorgio Armani, Tag Heuer, Mykita, Versace, Silhouette czy Fred.
Tagi: