Już od 16 października w sklepach Esprit, dzięki omnichannel, będzie można wypróbować kilka nowych usług dla Klientów, dzięki którym zakupy będą jeszcze łatwiejsze.
Click & Reserve - zarezerwuj wybrany model w Internecie i przymierz go w sklepie, korzystając z bezpłatnej konsultacji. Zapłać dopiero, jeżeli będzie pasował (usługa dla klientów Esprit Friends).
Click & Collect - artykuły kupione w Internecie możesz teraz zamówić do Twojego ulubionego sklepu Esprit. Odbierz je, kiedy chcesz i wypróbuj na miejscu. Konsultacja gratis (usługa dla klientów Esprit Friends).
Return @ Store - po co iść na pocztę? Jeżeli twoje zamówienie internetowe okaże się nietrafione, po prostu oddaj je i od razu wypróbuj nowe stylizacje (usługa dla wszystkich klientów Esprit).
Free Wi-Fi - możesz teraz bezpłatnie i bez rejestracji korzystać z Wi-Fi w każdym sklepie. Przeglądaj ofertę marki w Internecie albo dziel się Twoim nowym stylem z przyjaciółmi (usługa dla wszystkich klientów Esprit).
Instore Assistant - dostępność towarów w sklepie internetowym oraz stacjonarnym Esprit można sprawdzić również na iPadzie (usługa dla wszystkich klientów Esprit).
Esprit to marka rozpoznawalna na całym świecie. Jej ubrania i akcesoria to zarówno ponadczasowe, uniwersalne modele, jak i bardziej wyszukane, modne propozycje, które pozwolą Ci być na bieżąco z najnowszymi trendami. Ubrania i dodatki typu basic to must have w każdej szafie. Ta wyjątkowa marka przyzwyczaiła nas nie tylko do wysokiej jakości, ale także do oryginalnych rozwiązań. Jedną z nich jest zdecydowanie omnichannel, którego celem jest zapewnienie spójnego doświadczenia zakupowego konsumentowi marki.