Sieć gastronomiczna Olimp, należąca do Grupy Gastromall, posiada już 16 restauracji. Do końca 2013 roku zostaną otwarte kolejne, m.in. w Poznaniu, Inowrocławiu i Krakowie.
-
Pierwsza połowa bieżącego roku była dla nas bardzo pracowita –
otworzyliśmy 3 punkty własne (Enterprise Park, CH Krokus, Green Office)
i 2 franczyzowe (Inowrocław i Gliwice) - mówi Izabela Domaradzka, koordynator projektów Grupy Gastromall. -
Kolejne
realizacje idą zgodnie z planem – jesienią otwieramy Olimp w Poznaniu
(Poznań City Center). Nowe restauracje powstaną także w Lublinie (Atrium Felicity) oraz
również Poznaniu i z pewnością w Krakowie, ale są to plany na 2014 r. - uzupełnia.
Mając w planach kolejne punkty oraz utrzymanie zaufania klientów Olimp stara się unowocześnić i zmodernizować system obsługi, pracuje nad rozbudowanym panelem klienta z systemem punktów lojalnościowych, możliwością doładowywania kart klienta, wykupu obiadów abonamentowych. -
Do naszych strategicznych celów należy wprowadzenie do menu Olimpu dań dietetycznych, potraw z błonnikiem oraz oryginalnej tortilli kukurydzianej jako podstawy lubianych przez Polaków dań kuchni meksykańskiej. Jest to efekt współpracy sieci Olimp z firmami Profibra i Molino w ramach Krakowskiego Klastra Gastronomicznego - dodaje.
Najbliższe akcje marketingowe restauracji Olimp będą dotyczyły promocji nowych produktów. -
W przyszłym roku planujemy akcje wizerunkowe, tak aby spopularyzować nasz slogan reklamowy – Przykładamy wagę do smaku - zdradza Izabela Domaradzka.
Tagi: