60 tys. kuponów, stu zadowolonych najemców oraz jeden zwycięzca, który otrzymał klucz do luksusowego mieszkania. Loteria Agora Szuka Lokatora po raz drugi okazała się ogromnym sukcesem, angażując do zakupów tysiące klientów.
Agora Szuka Lokatora to największa akcja marketingowa wspierająca sprzedaż w największej galerii handlowej w Bytomiu w tym roku. Uczestniczyły w niej niemal wszystkie punkty handlowe i usługowe w galerii, a akcja przyciągnęła na zakupy klientów z całego regionu.
-
To ogromny sukces, z którego jesteśmy bardzo dumni. Klienci wrzucili 60 tys. kuponów, finał loterii przyciągnął blisko 10 tys. osób. Szacujemy, że obroty galerii w czasie akcji wzrosły o około 12% – mówi Mirosław Cechowski, dyrektor galerii handlowej.
Loteria trwała prawie trzy miesiące. Zakończyła się wielkim finałem w poprzednią niedzielę. Proste i sprawdzone podczas pierwszej edycji zasady ponownie przekonały klientów. Niewielka kwota, która uprawniała do wzięcia udziału w loterii (50 zł), nie stanowiła bariery finansowej, a atrakcyjna nagroda w postaci luksusowego apartamentu przyciągała mieszkańców Bytomia i całego regionu. Loteria dopuszczała możliwość wielokrotnego uczestnictwa, z czego klienci korzystali robiąc wielokrotne zakupy i wrzucając nawet kilkadziesiąt kuponów. Do akcji włączyli się również najemcy, którzy proponowali promocje i rabaty. Ten mechanizm przełożył się na znaczący wzrost sprzedaży.
- Znajdujemy się w trakcie rekomercjalizacji, dlatego dziękujemy tym, którzy nam zaufali i zostali z nami na kolejne lata. Nie zawiedziemy ich zaufania. Już teraz planujemy kolejne akcje, które będą wsparciem dla sprzedaży – mówi Hanna Petters.
Zwycięzcą loterii został Paweł Wanot, student informatyki, który podczas całej loterii wrzucił tylko dwa kupony. -
Młody student zamienił paragon za buty na własne mieszkanie za blisko 160 tys. zł. To najlepszy dowód na to, że zakupy w Agorze Bytom mogą odmienić życie – mówi Mirosław Cechowski.
Tagi: