OCHNIK, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek oferujących galanterię i odzież skórzaną na rynku polskim, zdecydowała się poszerzyć asortyment o obuwie damskie. Klientki mogą zakupić obuwie w wybranych salonach OCHNIK na terenie całej Polski.
Pierwsze modele obuwia trafiły do sprzedaży, podobnie jak cała jesienno-zimowa kolekcja OCHNIK, wraz z końcem ubiegłorocznych wakacji. Wykonane z najwyższej jakości skóry kozaki, oficerki, botki i sztyblety można było nabyć w wybranych 9 salonach firmowych w Warszawie, Krakowie, Rzeszowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Koszalinie, Lublinie, Szczecinie oraz sklepie internetowym OCHNIK. -
Był to swoisty test dla nowego asortymentu, a osiągnięte wyniki sprzedaży miały zdecydować o kolejnych krokach. W związku z tym, iż buty OCHNIK zyskały uznanie klientów i cieszyły się dużą popularnością, podjęto decyzję o poszerzaniu listy salonów, które w swojej ofercie będą posiadały buty. Będzie to oczywiście następowało stopniowo, co w dużym stopniu uzależnione jest od możliwości ekspozycyjnych poszczególnych punktów sprzedażowych - mówi Aneta Włodarczyk, specjalista ds. PR marki OCHNIK.
Nowy asortyment OCHNIK to efekt nawiązania współpracy z polskim producentem obuwia, którego wyjątkowe produkty zostały docenione przez takie polskie i światowe marki, jak: Kazar, Deni Cler, Hexeline, Sonia Rykiel czy Vivienne Westwood. W ofercie OCHNIK znalazły się buty wykonane ze skóry licowej, lakierowanej oraz z zamszu. Do tej pory do sprzedaży trafiło 12 modeli butów zimowych (w tym kozaki, oficerki, botki i sztyblety) oraz 7 modeli szpilek z kolekcji sylwestrowej. W najbliższym czasie ofertę wzbogacą buty z kolekcji wiosna/lato 2014.
-
W ciągu 25 lat istnienia, marka OCHNIK znalazła się w gronie najbardziej rozpoznawalnych marek oferujących galanterię i odzież skórzaną na rynku polskim, oraz zdobyła pozycję lidera sprzedaży w tym segmencie. Zgromadzone doświadczenia nie tylko stanowią doskonałą podstawę do podejmowania kolejnych wyzwań, ale wręcz wymuszają poszukiwanie nowych dróg rozwoju, jako warunku utrzymania i umacniania zdobytej pozycji. W związku z tym, w roku 2013 podjęto decyzję o rozszerzaniu oferty OCHNIK o kolejne grupy asortymentowe, w tym kolekcję obuwia - argumentuje Aneta Włodarczyk.
W planach jest także wprowadzenie kolekcji obuwia dla mężczyzn, jednak na chwilę obecną nie podjęto jeszcze żadnych kroków w tym kierunku.
Tagi: