Wydarzenie dedykowane jest najważniejszym osobom odpowiedzialnym za sprzedaż w internecie w Polsce – dyrektorom i właścicielom średnich i dużych e-commerce, e-commerce managerom, dyrektorom sprzedaży firm prowadzących sprzedaż wielokanałową i członkom zarządu odpowiedzialnym za rozwój sprzedaży.
–
Podczas Kongresu dokładnie przyjrzymy się wielu szczegółom e-handlu na różnych rynkach europejskich, podczas sesji warsztatowych omówimy tak istotne aspekty jak jakość obsługi klientów w e-commerce. Ważnym uzupełnieniem merytoryki kongresu są sesje „fire chat”, podczas których przedstawiciele największych w Polsce sklepów internetowych podzielą się z uczestnikami swoimi opiniami – wyjaśnia Michał Kraus, dyrektor PR i marketingu Grupy Unity, która jest organizatorem Kongresu.
Od 12 do 14 marca w Krakowie na I Kongresie Dyrektorów e-commerce pojawią się przedstawiciele najważniejszych marek e-commerce w Polsce, w tym Leroy Merlin, PerhapsMe.com, Megastore.pl, Top Secret, Media Saturn czy Grupy Integer.pl.
–
Czeka nas ponad 10 godzin merytorycznych prelekcji. Do wspólnej dyskusji o kondycji polskiego e-handlu oraz szansach i barierach rynku europejskiego udało się nam zaprosić pierwszą ligę branży e-commerce – zdradza Michał Kraus.
Do udziału w Kongresie zaprojektowanym z myślą o dyrektorach i właścicielach e-commerce, dyrektorach sprzedaży firm prowadzących sprzedaż wielokanałową oraz członkach zarządu odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży, przekonuje przede wszystkim agenda. Swoją wiedzą i doświadczeniem zaproszeni eksperci będą dzielić się w czterech blokach tematycznych:
•
Od e-commerce do omnichannel commerce
O prowadzeniu sprzedaży w wielu kanałach, nowych typach konkurencji i innowacyjnych rozwiązaniach logistycznych, opowie m.in. gość specjalny konferencji –
Mark Yates, Research Analyst w jednej z najważniejszych na świecie instytucji zajmującej się badaniem rynku – IDC.
•
Growth hacking i budowanie lojalności w e-handlu
O tym, jak prowadzić biznes oparty o social networking, uzyskać rentowność w mniej niż 4 lata i przyciągnąć do ponad 700 tys. klientów, wyjaśni
Eamon Fitzgerald, dyrektor operacyjny firmy Naked Wines (nakedwines.com). O budowaniu lojalności w e-commerce opowiedzą także doświadczeni przedsiębiorcy –
Tomasz Podsiadły z Megastore.pl (aktualnie Nexterio),
Zbigniew Mrozek, prezes zarządu ADE Line S.A (właściciel marki Almi Decor) oraz
Bartłomiej Beszter, współwłaściciel PerhapsMe.com.
•
Wzorowy e-commerce
Jo Causon, dyrektor zarządzająca brytyjskim Institute of Customer Service w bloku poświęconych banchmarkom e-commerce wskaże, jakie korzyści płyną z efektywnej obsługi klienta zarówno w skali micro, jak i dla gospodarki światowej. Warunki unijnych regulacji dotyczące obszaru systemów płatności i rozliczeń (dyrektywa PSD, EMD2, ustawa o usługach płatniczych) dotyczące sprzedaży internetowej weźmie z kolei pod lupę Bruno Fatier. O sprzedaży internetowej na wielu rynkach i specyfice handlu internetowego w branży modowej opowie wiceprezes zarządu Top Secret –
Grzegorz Lipnicki.
•
Wyzwania w logistyce
O wpływie logistyki na e-commerce opowiedzą m.in. autor sukcesu Paczkomatów InPost –
Rafał Brzoska oraz
Chris Le Corre, Head of Logistics w Raben Group.
W trzecim dniu wydarzenia uczestnicy wezmą udział w warsztatach z obsługi klienta w e-commerce prowadzonych przez
Marka Yates oraz specjalistów firmy Oracle.
–
Warto zaznaczyć, że Kongres Dyrektorów E-commerce to prócz wykładów intensywny networking i wymiana kontaktów biznesowych, na które to elementy kładziemy szczególny nacisk planując niepowtarzalną atmosferę wydarzenia – wyjaśnia Michał Kraus.
Na wydarzenie zaprasza Organizator – Grupa Unity wraz z Partnerami – Oracle, PayU, Raben oraz Patronami medialnymi - magazynem
Galerie Handlowe oraz portalem
Galeriehandlowe.pl.
Pełna agenda konferencji oraz rejestracja dostępne są na: http://www.kongresecommerce.pl/.
Tagi: