TUI Poland wprowadza nowy wystrój w swoich salonach firmowych. Na koniec czerwca planowany jest rebranding 5 biur własnych, do tego czasu zostanie otwartych również 5 nowych biur franchisingowych. 23 maja uruchomione zostało nowe biuro w warszawskiej galerii przy al. Rzeczypospolitej na warszawskim Wilanowie. Kolejne funkcjonujące biuro ma siedzibę w Warszawie przy alei Jana Pawła II. Nowe biura zostaną też otwarte w Jaworznie oraz Bełchatowie i w Łodzi.
Nowy design charakteryzuje się nowoczesnym wyglądem. Brak jest tutaj barier klient-sprzedawca. Biura w odmienionej aranżacji wyposażone są w nowoczesne sprzęty multimedialne – interaktywne telewizory LCD, plazmy reklamowe czy też tablety, na których prezentowane są oferty wyjazdów.
Na ścianach dominuje kolor niebieski i szarości, które przełamane są jasnymi, żywymi kolorami mebli. Witryny nie są „przeładowane” ofertami. Całość sprawia wrażenie lekkości i zachęca do dokonania zakupów.
Wprowadzone zmiany w pierwszej kolejności objęły biura TUI w centrach handlowych w Warszawie przy ulicy Głębockiej, Płocku przy ulicy Wyszogrodzkiej, w Plaza Lublin, w Łodzi przy ulicy Drewnowskiej oraz w Białostockiej galerii przy ulicy Czesława Miłosza.
Tagi: