Swą działalność prowadzi w 40 sklepach stacjonarnych zlokalizowanych w najważniejszych centrach handlowych w takich miastach jak: Warszawa, Wrocław, Kraków, Poznań, Łódź, Białystok, Lublin, Legnica, Bytom, Gliwice, Częstochowa, Kalisz, Kielce, Szczecin. Dopełnieniem działalności są również dwa sklepy internetowe.
W czerwcu 2013 uruchomiony został program rozwoju sieci franczyzowych sklepów zoologicznych Kakadu. Obecnie firma prowadzi negocjacje z potencjalnymi partnerami biznesowymi.
Celem firmy jest dalszy rozwój asortymentu między innymi poprzez rozwój i wprowadzanie nowych produktów z kategorii private label dla marek: Petsi, Brylant, Little Fish, Scheriza, Vitmix. Do końca roku 2014 w każdej marce planowane jest stałe poszerzanie asortymentu o nowe, jeszcze bardziej innowacyjne produkty spełniające potrzeby runku zoologicznego. Zaangażowanie w oferowanie produktów i usług na jak najwyższym poziomie zaowocowało przyznaniem przez klientów tytułu „Dobra Marka 2012” w kategorii sklepy zoologiczne.
Tagi: