Uruchomienie nowego serwisu związane jest z odświeżeniem identyfikacji wizualnej Centrum Handlowego Wola Park oraz jego re-brandingiem rozpoczętym w 2008 roku. Centrum Handlowe Wola Park koncentruje się tym samym na relacjach z klientami, budując swój wizerunek rodzinnego centrum handlowego.
Podejmując to wyzwanie, Centrum zrewitalizowało swoją stronę internetową wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników. Architektura informacji została przemodelowana, a zawartość przejrzyście i konsekwentnie pogrupowana w menu głównym.
Czytelny podział na zakładki: Wola Park (zawierająca informacje ogólne o centrum), Zakupy, Restauracje i Usługi, Rozrywka, Wydarzenia i Promocje oraz wyodrębnione Centrum prasowe, sprzyjają nawigacji, pomagając klientom w intuicyjnym poruszaniu się po stronie i znajdowaniu informacji. Sprzyja temu również nowoczesny i przyjazny lay-out, nawiązujący do charakteru marki oraz odświeżona i uproszczona grafika.
W serwisie internetowym wprowadzono także szereg innowacji, takich jak interaktywna mapa centrum, pozwalająca nie tylko na znalezienie wybranego sklepu na planie Centrum, ale także na tworzenie własnej listy ulubionych sklepów. Wyodrębniono także Centrum prasowe, gdzie można znaleźć wszystkie informacje prasowe, dotyczące wydarzeń w Centrum, otwarciach nowych sklepów i marek. Dzięki cieszącemu się dużą popularnością magazynowi Wola Park, on-line, klienci pozostaną na bieżąco się z najnowszymi trendami w modzie i urodzie oraz nowościami oferowanymi przez sklepy Centrum Handlowego Wola Park.
Celem wprowadzonych zmian w serwisie jest ułatwienie klientom podejmowania decyzji zakupowych, służenie poradami oraz dostarczanie bieżących informacji o Centrum Handlowym Wola Park.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Wola Park
Tagi: