W chwili obecnej sieć liczy 19 salonów firmowych, z czego 3 to salony outletowe. Kolekcje Olsen dostępne są również w sieci sprzedaży Royal Collection oraz w ponad 40 salonach partnerskich.
Bieżąca kolekcja wiosna-lato 2015 to kontynuacja strategii marki. Kolorystyka oraz materiały tworzą szeroką paletę wzorów i fasonów. Kolekcja jest kobieca, znajdują się w niej modele zarówno casualowe jak i eleganckie. Pośród wzorów pojawiają się motywy zwierzęce, wzory geometryczne i kwiatowe oraz elementy niezwykle popularnego stylu marynistycznego. Bazą każdej kolekcji są naturalne tkaniny i przędze wykorzystane w głównej mierze do produkcji T-shirtów, swetrów i bluzek. Klientki dokonując dowolnego zakupu zyskują nie tylko pewność idealnego wyglądu ale również pewność najwyższej jakości wykonania.
Od grudnia 2013 r. Olsen jest częścią Veldhoven Group, posiadającej w swoim portfolio takie marki jak: Turnover, Dept i Sandwich, tworzące atrakcyjną ofertę skierowaną do kobiet w każdym wieku i na całym świecie.
Tagi: