W sobotę 17 sierpnia we wrocławskiej Magnolii uruchomiono kolejny w tym roku salon marki Adam Feliks Próchnik o powierzchni 72 mkw. Został on otwarty w nowym koncepcie wystroju wnętrz salonów, który nawiązuje do tradycji dwudziestolecia międzywojennego oraz art deco.
Wprowadzenie patrona marki Adama Feliksa Próchnika, odniesień do ważnych wydarzeń w historii Polski oraz nowe logo, w którym ważną role odgrywa symbol Krzyża Walecznych, charakteryzują nowy wizerunek marki. Próchnik powraca do tradycyjnych wartości, a swoją ofertę kieruje do mężczyzn walecznych, zdeterminowanych i odważnych.
Próchnik SA jest w trakcie stopniowego wprowadzania nowego konceptu do wszystkich placówek. Do końca roku Próchnik planuje otwarcia salonów zlokalizowanych w centrach handlowych, między innymi w jeszcze nieotwartych galeriach - Poznań City Center oraz w Galerii Katowickiej.
Tagi: