Nowy pomysł komunikacji IKEA Katowice

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-09-07 | 15:00
IKEA Katowice zorganizowała niekonwencjonalne spotkanie prasowe w związku z wydaniem nowego katalogu IKEA 2013. Na niecodzienną prezentację prasową, połączoną z prezentacją nowych wnętrz, zaaranżowanych z okazji wydania katalogu, zaproszeni zostali nie tylko dziennikarze, ale także… blogerzy.
- Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na taki krok i na pewno nie po raz ostatni. Właściciele blogów są swojego rodzaju źródłem inspiracji dla swoich czytelników, ale także coraz bardziej cenionym kanałem informacji. Statystyki odwiedzania blogów pokazują, że korzystamy z tego narzędzia coraz chętniej, a przede wszystkim dotarcie z informacją, czy też produktem, jest niejednokrotnie większe, jak w przypadku standardowych mediów – mówi Renata Bzdeń, kierownik marketingu IKEA Katowice.
 
Tekstylia dają wiele możliwości
 
Ponad 20 blogerów skorzystało z zaproszenia IKEA Katowice na spotkanie prasowe, które odbyło się 4 września. Spotkanie zostało zorganizowane z okazji wydania nowego katalogu IKEA 2013, którego hasłem przewodnim jest „W nowym wystroju, w lepszym nastroju”. Na całym świecie wydrukowano 221 milionów sztuk tej 324-stronicowej książeczki. W Polsce 4,7 miliona egzemplarzy, z czego aż 950 tysięcy trafi do mieszkańców Śląska i Zagłębia.
 
- Motywem przewodnim tegorocznego katalogu IKEA 2013 są tekstylia. Celem naszego spotkania była nie tylko prezentacja nowego katalogu, ale także przekazanie dziennikarzom oraz blogerom informacji o tym, jak w niedrogi i prosty sposób, możemy zmienić wystrój własnego mieszkania przy użyciu nawet samych, starych już i niepotrzebnych tkanin i tekstyliów. Dziennikarze oraz blogerzy zobaczyli także nowe wnętrza sklepu, przygotowane specjalnie z okazji wydania nowego katalogu - tłumaczy Bzdeń.
 
Pierwszy raz blogerów
 
IKEA Katowice zdecydowała się zaprosić na takie spotkanie przedstawicieli blogosfery. Frekwencja oraz zainteresowanie tematem przez blogerów, potwierdziły, że taka propozycja była przysłowiowym „strzałem w dziesiątkę”. Dzięki współpracy z blogerami IKEA Katowice ma nadzieję na szersze dotarcie z informacją o swoich działaniach do mieszkańców województwa śląskiego, ale nie tylko.
 
- Blogerki z zainteresowaniem śledziły prezentację katalogu IKEA i sposobów na wykorzystanie tekstyliów w domu. Liczymy, że tę wiedzę z chęcią będą przekazywać dalej, swoim fanom i czytelnikom, a tych przecież nie brakuje – kończy Bzdeń.
 
Zobacz sklepy IKEA
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Nowy pomysł komunikacji IKEA Katowice

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.