- Jesteśmy przekonani, że nasza inwestycja jest idealnie zaprojektowana i doskonale odpowiada całkowitemu zapotrzebowaniu na obiekty handlowe w regionie. Kolejne podpisywane umowy z dużymi i rozpoznawalnymi najemcami są tego potwierdzeniem. Zarówno komercjalizacja, jak i postęp prac budowlanych przebiegają zgodnie z planem. Na dzień dzisiejszy zrealizowane jest 72% robót żelbetowych i w tej chwili jesteśmy na etapie wykonywania sieci kanalizacji oraz sieci wodociągowych – mówi Władysław Gabryniewski, project manager ze Spółki Galeria Neptun.
- Sieci ze sprzętem RTV i AGD to zawsze ważni najemcy w dużych obiektach handlowych. Cieszymy się więc ze sfinalizowania umowy z firmą Media Expert. To bardzo dobrze rozpoznawalna marka, która jest szczególnie silna na rynkach lokalnych. Oprócz operatora multipleksu i supermarketu oraz dwóch wielkopowierzchniowych najemców modowych, którzy do tej pory podpisali umowy, jest to na tę chwilę największy najemca w Galerii Neptun. Procent wynajęcia, na niemal rok przed otwarciem, wynosi obecnie około 56% (licząc umowy najmu i listy intencyjne), negocjacje najmu kolejnych 25% powierzchni trwają – mówi Marek Noetzel, Partner, dział powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.
Oprócz Media Expert w Galerii Neptun swoje lokale handlowe będzie miało Intermarche, CCC oraz pięć marek LPP S.A.: Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp. Wśród najemców znajdzie się również drugi wielkopowierzchniowy prestiżowy najemca modowy oraz 6-ekranowy multipleks Cinema City.
Tagi: