Nowa inicjatywa marki Czas na Herbatę to kwartalnik informujący o ciekawostkach i wydarzeniach ze świata kawy i herbaty. Znaleźć w nim można interesujące informacje, promocje, konkursy, a także ofertę sklepów sieci.
Pomysł zrodził się z chęci zapewnienia dostępu do fachowych informacji i porad klientom sklepu internetowego. -
Wydanie takiego informatora było dla nas tylko kwestią czasu. Wiemy i bardzo doceniamy to, że nasi klienci chcą dowiedzieć się czegoś więcej o produktach, które kupują - tłumaczy Paulina Gaworzyńska z Czas na Herbatę. -
Posiadając wykwalifikowany personel w sklepach stacjonarnych te informacje docierają do klienta, natomiast pomyśleliśmy również o tych, którzy zakupów dokonują drogą internetową.
Póki co kwartalnik wydawany jest w formie elektronicznej. Można go pobrać ze strony internetowej czasnaherbate.net. Ukazał się już pierwszy numer, w którym znaleźć można m.in. informacje o tym, gdzie można zasmakować herbat marki Czas na Herbatę podczas spaceru po mieście, porady ile czasu należy parzyć herbatę, tak aby uzyskała idealny smak i optymalne właściwości, informacje o produktach z oferty sieci np. o bestsellerach czy produktach, które niedawno weszły do sprzedaży lub które dopiero wejdą. Specjalnie na letnie, gorące dni znalazły się też propozycje podania herbat i kaw w wersjach na zimno.
Paulina Gaworzyńska przyznaje, że zainteresowanie kwartalnikiem jest spore, choć liczy na to, że z każdym kolejnym numerem będzie jeszcze większe. Szansą na zwiększenie liczby czytelników może być planowane wydawanie kwartalnika także w formie drukowanej, tym bardziej, że taki był pierwotny zamysł. -
Może jeszcze nie będzie to kolejny numer, którego wydanie planujemy już we wrześniu, ale wydanie świąteczne myślę, że będzie można znaleźć nie tylko na naszej stronie, ale i w sklepach stacjonarnych - zaznacza.
Motywacją do zapoznania się z kwartalnikiem mogą być liczne promocje i konkursy. -
W tym numerze informujemy o promocjach, które mamy w czasie wakacji w sklepach stacjonarnych (przy zakupie 3 herbat, najtańsza z rabatem aż 99%) oraz o promocji stałej, która została bardzo dobrze przyjęta przez naszych klientów – Zakupy Grupowe - informuje Paulina Gaworzyńska. -
W kolejnych przewidujemy specjalne konkursy i promocje – zatem warto zostać naszym czytelnikiem.
Tagi: