Nowy koncept The Body Shop

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-01-12 | 09:31
W środę, 9 stycznia br. w Złotych Tarasach w Warszawie miało miejsce otwarcie sklepu The Body Shop w nowej odsłonie. W koncepcie Pulse funkcjonować będą od teraz wszystkie nowo otwierane sklepy sieci, jak również te, które rozpoczęły działalność w 2012 r.
Sklep w Złotych Tarasach to pierwsza placówka, który została poddana remodelingowi. To jednak już trzeci punkt sprzedaży w Polsce, który posiada nową wizualizację. Dwa pozostałe, zlokalizowane w Galerii Mokotów oraz w CH Galaxy otwarte w ubiegłym roku, od początku funkcjonowały w nowym koncepcie. Kolejnym sklepem, kóry zostanie przearanżowany do nowego modelu będzie salon w CH Sadyba Best Mall, który zostanie ponownie otwarty 18 stycznia.
- Sklep w koncepcie Pulse to nowoczesne miejsce o charakterze butiku, stwarzające wyjątkową atmosferę zachęcającą klientów do zakupu. Jest to miejsce tętniące życiem, gdzie piękno, kreatywność oraz aktywizm łączą się, stwarzając idealne atmosferę dla naszych klientów. Wszystkie elementy sklepu tworzą unikalną, niezapomnianą atmosferę, która pozwala na łatwy kontakt z klientami, a obsługa na najwyższym poziomie powoduje, że chcą oni do nas wracać - mówi Justyna Chybowska, Senior Brand Manager Health & Beauty Alshaya Poland.
Koncept wprowadzany jest stopniowo do całej sieci The Body Shop. - To ogólnoświatowa zmiana, która dotyczy wszystkich nowo otwieranych sklepów The Body Shop. Sklepy w starym koncepcie będą sukcesywnie zmieniane, czego przykładem jest metamorfoza w Złotych Tarasach i Sadyba Bestmall. Zmiana konceptu była wynikiem badań jakie przeprowadzono w Wielkiej Brytanii i na ich podstawie powstały 3 pilotażowe sklepy, w których mierzono rezultaty. Efektem ostatecznym jest nowa wizualizacje sklepów The Body Shop o wspominanej już wcześniej nazwie Pulse - informuje Justyna Chybowska.
W Polsce The Body Shop liczy obecnie 17 sklepów, dodatkowo marka jest dostępna także w wyselekcjonowanej ofercie w wybranych perfumeriach Douglas.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Złotych Tarasach
Zobacz sklepy w Złotych Tarasach

Zobacz sklepy The Body Shop w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-12-08 do 2012-12-08

Zobacz także

Nowy koncept The Body Shop

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.