Nowy koncept sklepów Tchibo

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-07-01 | 17:07
Sieć sklepów Tchibo powiększyła się o nowy lokal, mieszczący się w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie. To pierwszy sklep w Polsce, który został otwarty w nowym koncepcie, zapewniającym klientom jeszcze bardziej unikalne doświadczenie zakupowe. Kolejna lokalizacja w portfolio sieci to potwierdzenie konsekwentnego rozwoju biznesu Tchibo w Polsce, który opiera się na dwóch wzajemnie uzupełniających się kanałach sprzedaży: sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym Tchibo.pl.
Nowy sklep Tchibo w CH Złote Tarasy, podobnie jak pozostałe warszawskie sklepy, powstał w dogodnej komunikacyjnie i atrakcyjnej handlowo lokalizacji. Jego powierzchnia sprzedażowa wynosi około 100 mkw. Sklep umiejscowiony jest w części handlowej galerii, w sąsiedztwie najbardziej prestiżowych najemców. Jest to dwunasty sklep Tchibo w aglomeracji warszawskiej. Sklep Tchibo w CH Złote Tarasy, jak wszystkie sklepy Tchibo w Polsce, posiada Certyfikat Zielony Sklep przyznany przez Fundację Partnerstwo dla Środowiska.
Unikalne doświadczenie zakupowe w sklepach Tchibo wynika z wyjątkowego konceptu biznesowego, polegającego na połączeniu różnorodnej oferty kaw i baru kawowego ze sprzedażą zaskakujących produktów w tematycznych, cotygodniowych kolekcjach. Sklep w CH Złote Tarasy jest pierwszą placówką w Polsce, która została otwarta, wykorzystując nowy koncept. - Stworzyliśmy koncepcję sklepu, która oferuje więcej przestrzeni na dialog z klientem, a oferta produktowa jest optymalnie prezentowana. Dzięki temu klienci mogą osobiście przekonać się o wysokiej jakości naszych produktów – mówi Szymon Dąbrowski, dyrektor sklepów Tchibo. Wnętrze sklepu wyróżnia elegancki charakter i duża dbałość o szczegóły. Wykorzystano w nim ekskluzywne materiały, takie jak drewno czy granit oraz chromowane wykończenia. Jeszcze lepsza prezentacja towarów to także zasługa zmiany oświetlenia. Udogodnieniem dla klientów są również trzy stanowiska kasowe.
Od wielu lat Tchibo konsekwentnie rozwija swój biznes w Polsce, inwestując w dwa komplementarne kanały sprzedaży: sklepy stacjonarne i sklep internetowy Tchibo.pl. Sprzedaż wielokanałowa jest odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania konsumentów oraz trendy rynkowe. Zgodnie z DNA Tchibo klient zawsze jest najważniejszy, dlatego dla Tchibo sprzedaż wielokanałowa to koncentracja na potrzebach klientów. - W praktyce, multichanneling oznacza to, że nasi klienci mogą wykorzystywać te kanały sprzedaży, które dla nich są najwygodniejsze, a naszym zadaniem jest w największym stopniu ułatwienie tego - mówi Szymon Dąbrowski. Wielokanałowość sprzedaży stanowi fundament podejścia firmy do budowania pozycji rynkowej. W tym roku Tchibo otrzymało nagrodę Shopping Center Forum w kategorii Multichannel Retailer of the Year 2013. 

Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Złotych Tarasach
Zobacz sklepy w Złotych Tarasach
Zobacz sklepy Tchibo w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Nowy koncept sklepów Tchibo

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.