Sieć sklepów Tchibo powiększyła się o nowy lokal, mieszczący się w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie. To pierwszy sklep w Polsce, który został otwarty w nowym koncepcie, zapewniającym klientom jeszcze bardziej unikalne doświadczenie zakupowe. Kolejna lokalizacja w portfolio sieci to potwierdzenie konsekwentnego rozwoju biznesu Tchibo w Polsce, który opiera się na dwóch wzajemnie uzupełniających się kanałach sprzedaży: sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym Tchibo.pl.
Nowy sklep Tchibo w CH Złote Tarasy, podobnie jak pozostałe warszawskie sklepy, powstał w dogodnej komunikacyjnie i atrakcyjnej handlowo lokalizacji. Jego powierzchnia sprzedażowa wynosi około 100 mkw. Sklep umiejscowiony jest w części handlowej galerii, w sąsiedztwie najbardziej prestiżowych najemców. Jest to dwunasty sklep Tchibo w aglomeracji warszawskiej. Sklep Tchibo w CH Złote Tarasy, jak wszystkie sklepy Tchibo w Polsce, posiada Certyfikat Zielony Sklep przyznany przez Fundację Partnerstwo dla Środowiska.
Unikalne doświadczenie zakupowe w sklepach Tchibo wynika z wyjątkowego konceptu biznesowego, polegającego na połączeniu różnorodnej oferty kaw i baru kawowego ze sprzedażą zaskakujących produktów w tematycznych, cotygodniowych kolekcjach. Sklep w CH Złote Tarasy jest pierwszą placówką w Polsce, która została otwarta, wykorzystując nowy koncept. -
Stworzyliśmy koncepcję sklepu, która oferuje więcej przestrzeni na dialog z klientem, a oferta produktowa jest optymalnie prezentowana. Dzięki temu klienci mogą osobiście przekonać się o wysokiej jakości naszych produktów – mówi Szymon Dąbrowski, dyrektor sklepów Tchibo. Wnętrze sklepu wyróżnia elegancki charakter i duża dbałość o szczegóły. Wykorzystano w nim ekskluzywne materiały, takie jak drewno czy granit oraz chromowane wykończenia. Jeszcze lepsza prezentacja towarów to także zasługa zmiany oświetlenia. Udogodnieniem dla klientów są również trzy stanowiska kasowe.
Od wielu lat Tchibo konsekwentnie rozwija swój biznes w Polsce, inwestując w dwa komplementarne kanały sprzedaży: sklepy stacjonarne i sklep internetowy Tchibo.pl. Sprzedaż wielokanałowa jest odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania konsumentów oraz trendy rynkowe. Zgodnie z DNA Tchibo klient zawsze jest najważniejszy, dlatego dla Tchibo sprzedaż wielokanałowa to koncentracja na potrzebach klientów. -
W praktyce, multichanneling oznacza to, że nasi klienci mogą wykorzystywać te kanały sprzedaży, które dla nich są najwygodniejsze, a naszym zadaniem jest w największym stopniu ułatwienie tego - mówi Szymon Dąbrowski. Wielokanałowość sprzedaży stanowi fundament podejścia firmy do budowania pozycji rynkowej. W tym roku Tchibo otrzymało nagrodę Shopping Center Forum w kategorii Multichannel Retailer of the Year 2013.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Złotych Tarasach
Zobacz sklepy w Złotych Tarasach
Zobacz sklepy Tchibo w centrach handlowych
Tagi: