Jesień 2013 to otwarcia nowych salonów obuwniczych marki McArthur w nowej aranżacji. We wrześniu został otwarty salon w nowo wybudowanej galerii w Katowicach, natomiast w październiku kolejny w dopiero co uruchomionym poznańskim centrum handlowym. Oba lokale liczą ok. 100 mkw.
Nowy koncept sklepu powstał przy współpracy z architektem Marcinem Kruszelnickim i już został doceniony na 3. miejscu podium w ramach 6-tej edycji konkursu na najlepsze salony w branży mody Retail Marketing Awards 2013.
Nowa aranżacja sklepów McArthur charakteryzuje się klasyczną osiową kompozycją. Założenie to podkreślone jest przez plafon sufitu podwieszonego biegnącego od wejścia do ścianki wizerunkowej na której eksponowane są najciekawsze modele produktów. Wnętrze McArthura tworzy ciepłą atmosferę. Z tego powodu zastosowano w sklepie wystrój w jasnych, ciepłych barwach. Elementy istotne, takie jak: ścianka wizerunkowa w głębi sklepu, pilastry pod lustrami wykonano z materiału imitującego drewno mahoniowe. Ciemny kolor mahoniu zastosowano również na listwach biegnących wokół sali sprzedaży, które spinają całą kompozycję wystroju wnętrza wspólnym elementem. Na tylnej ścianie znajduje się tapeta wizerunkowa, odwołująca się do aktualnej kolekcji dostępnej w sklepie. Światło z reflektorów kierunkowych ma za zadanie wyeksponować produkt i stworzyć wrażenie nasłonecznionego wnętrza poprzez swoją ciepłą temperaturę barwową. Wybrane oprawy świecą światłem nieco zimniejszym i kierują wzrok klientów na promowane produkty. W sklepie zainstalowano urządzenie aromatyzujące, które poprzez system zimnej dyfuzji emituje delikatny zapach południowych ziół i kwiatów. W środkowej części sali sprzedaży znajdują się obite ciemną skórą siedziska, które służą do odpoczynku klientów oraz do przebierania butów. Temperatura sali sprzedaży została dostosowana do potrzeb klientów poprzez regulację nastawnika pompy ciepła. W sklepie zainstalowano również sprzęt do odtwarzania muzyki, który został zaopatrzony w wyselekcjonowany kanał muzyczny. Nowy koncept został udoskonalony również poprzez modyfikację logo marki, tak aby było ono bardziej nowoczesne i czytelne dla Klientów.
McArthur w planach rozwojowych na 2014 planuje wdrożenie nowego konceptu w nowych sklepach otwieranych w ramach sieci oraz sukcesywny remodeling wybranych sklepów galeriowych i typu outlet.
McArthur to jedna z najbardziej cenionych i rozpoznawalnych marek obuwia w kraju, od kilkunastu lat z powodzeniem działająca na polskim rynku. Początki firmy związane były z obuwiem typowo sportowym. Wraz z rozwojem marki asortyment został poszerzony o propozycje bardziej klasyczne, jak i takie z odrobiną świeżości.W asortymencie marki dostępne jest obuwie dla kobiet i mężczyzn w różnym przedziale wiekowym.
Tagi: