Nowy kierunek rozwoju Grupy Gastromall

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-05-11 | 08:57
Grupa Gastromall wkracza na nową ścieżkę rozwoju dzięki kolejnej inicjatywie związanej z innowacjami w branży gastronomicznej. Właściciel najbardziej rozpoznawalnej sieci z jedzeniem na wagę pod marką Olimp, dzięki funduszom unijnym przyznanym w ramach konkursu na tworzenie klastrów i powiązań kooperacyjnych, wdraża unikalny projekt - produkcję dań gotowych "funkcjonalnych" o korzystnym wpływie na funkcje organizmu.Jest to jedyna tego typu kooperatywa w Małopolsce, kierująca swoje produkty do branży HoReCa.
Najpopularniejszy koncept gastronomiczny Grupy, to restauracje Olimp ze zdrowym jedzeniem na wagę, w stałej cenie za 100 g. W chwili obecnej Olimp to rozpoznawalna marka gastronomiczna na mapie kulinarnej Małopolski, Śląska i Podkarpacia. Współpracę z siecią cenią sobie operatorzy Centrów Handlowych, pracownicy biur, klienci indywidualni oraz Franczyzobiorcy. W br. wdrożono system Kart lojalnościowych, zreorganizowano strukturę, aby była zdolna do zarządzania siecią restauracji.
Urozmaicono menu o potrawy dietetyczne oraz dania z dodatkiem błonnika. Obecnie w sieci działa 13 restauracji w tym 4 franczyzowe (Gliwice - 2, Kielce i Rzeszów). W styczniu 2013 r. otwarto największą jak do tej pory restaurację Olimp w Enterprise Park w Krakowie o powierzchni 400 mkw., w marcu 2013 r. kolejną w Galerii Europa Centralna (Gliwice - punkt franczyzowy), w kolejnych miesiącach br. planowane jest otwarcie w Poznaniu (Poznań City Center - punkt franczyzowy).
W kwietniu br. podpisano umowy na wynajem powierzchni w Galerii Atrium Felicity w Lublinie (punkt franczyzowy), Galerii Solnej w Inowrocławiu (punkt franczyzowy),  kompleksie biurowym Green Office (punkt własny) oraz w CH Krokus w Krakowie (punkt własny). Kolejne umowy są w ostatnich fazach negocjacji.
Sieć jest prekursorem zmian w postrzeganiu systemu jedzenia na wagę, w poprzednim  roku do menu restauracji Olimp wprowadzono dania wzbogacone błonnikiem, potrawy przygotowane dla osób czynnie uprawiających sport oraz dania czysto wegetariańskie.
Właściciel marki formatuje koncept pod nowoczesne centra biurowe; jest to celowy, zaplanowany zabieg zmierzający do upowszechnienia systemu jedzenia na wagę przy zachowaniu wysokiej jakości potraw oraz zdywersyfikowaniu oferty tak, aby zaspokoić potrzeby wąskich grup odbiorców (osoby na diecie, czynnie uprawiające sport, kobiety w ciąży).
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-05-17 do 2013-05-19

Zobacz także

Nowy kierunek rozwoju Grupy Gastromall

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.