Nowy dyrektor działu marketingu oraz rozwoju produktów w firmie Jack Wolfskin

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-11-23 | 19:03
Elke Stein jako nowa dyrektor działu marketingu i rozwoju produktów dołączyła do kierownictwa firmy Jack Wolfskin GmbH & Co. KGaA („Jack Wolfskin”). Absolwentka kierunku studiów nauka o sporcie obejmie stanowisko 1 lutego 2013 roku. Elke Stein pracowała dotychczas w firmie adidas, gdzie sprawowała funkcję General Manager Reebok na Niemcy, Austrię i Szwajcarię.
Wcześniej odpowiedzialna była już także za różne inne zakresy w grupie adidas: była między innymi Key Account Manager, Marketing Director na Europę Środkową, Vice President Merchandising Reebok Europa, Środkowy Wschód i Afryka oraz Vice President Global Wholesale Solutions, zanim objęła w 2012 roku funkcję dyrektora generalnego Reebok (D/A/CH).
Pasją Elke Stein jest bieganie, poza tym jeździ na rowerze, uprawia wspinaczkę i jeździ na wyprawy terenowym samochodem kempingowym lub wędruje z namiotem po dzikich zakątkach Kanady albo Mongolii. W wolnym czasie prowadzi wraz ze swoim mężem na własnym kawałku ziemi zrównoważone gospodarstwo leśne.
- Elke Stein to idealna kandydatka na stanowisko kierownicze w dziale marketingu oraz rozwoju produktów. Od lat cenię pracę pani Stein. Bazując na swym bogatym doświadczeniu, stanie się motorem napędowym dla marki Jack Wolfskin na nadchodzące lata - mówi Michael Rupp, dyrektor generalny firmy Jack Wolfskin.
- Niemal całe moje życie zawodowe związane jest branżą artykułów sportowych i faktycznie czuję się „na zewnątrz jak w domu” — jest tylko jedna marka, która logicznie łączy oba te elementy - mówi Elke Stein.
Do zarządu firmy Jack Wolfskin należą obecnie Michael Rupp — Chief Executive Officer, Andreas Klotz — Chief Financial Officer, Christian Brandt — Chief Operating Officer i Markus Bötsch — Chief Sales Officer.
Firma Jack Wolfskin to jeden z wiodących dostawców funkcjonalnej odzieży, obuwia i wyposażenia outdoorowego w Europie i jednocześnie największy franczyzodawca w branży specjalistycznego handlu sportowego na rynku niemieckim. Produkty firmy Jack Wolfskin są aktualnie sprzedawane w ponad 600 sklepach franczyzowych i w ponad 4000 punktów sprzedaży na terenie Europy i Azji.
Zobacz sklepy Jack Wolfskin w centrach handlowych

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-09-16 do 2012-09-16

Zobacz także

Nowy dyrektor działu marketingu oraz rozwoju produktów w firmie Jack Wolfskin

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.