Nowoczesność połączona z klasycznymi wzorami, zawsze najmodniejsze kroje, wysoka jakość i przystępna cena – tak w skrócie można opisać Top Secret, markę, która w sobotę 11 kwietnia przywitała pierwszych klientów w Europie Centralnej. Jest to kolejny brand modowy w portfolio centrum. Sklep znajduje się w części galeryjnej i zajmuje powierzchnię ok. 380 m kw.
Top Secret to polska marka, istniejąca na rynku od 1996 roku i stworzona z myślą o tych, którzy lubią wyrażać swoją osobowość, być aktywni, a jednocześnie podążać za najbardziej aktualnymi trendami w modzie. Każdy znajdzie coś dla siebie w ramach linii City, Casual i Must Have, niezależnie od tego, czy szuka wyjątkowej stylizacji do pracy lub na popołudniowe spotkanie z przyjaciółmi, Marka Top Secret aż trzykrotnie otrzymała nagrodę w prestiżowym konkursie Doskonałość Mody, organizowanym przez miesięcznik Twój Styl. W nowo otwartym sklepie firmowym dostępne są także brandy takie jak: Troll, Drywash oraz Adesso Fashion. Salon oferuje modele z wcześniejszych, niedostępnych już w regularnych sklepach kolekcji, po bardzo atrakcyjnych cenach.
–
Top Secret stanowi doskonałe uzupełnienie działających na terenie naszego centrum marek modowych takich jak: Mohito, Reserved, Stradivarius, Sinsay, czy Bershka – mówi Monika Magner, dyrektor centrum. –
Jest to kolejna firma, która na swój debiut w Gliwicach, wybrała właśnie Europę Centralną. Dzięki obecności Top Secret, wszyscy nasi klienci, którzy są miłośnikami dobrego stylu, będą mogli znaleźć więcej modnych i wysokiej jakości produktów.
Tagi: