Już wkrótce galeria handlowa Cuprum Arena powiększy grono najemców o marki odzieżowe By o la la i Guess. Do centrum dołączy także market spożywczy Lidl, który zajmie miejsce Almy.
Początki działalności marki Lidl sięgają lat 30-tych, kiedy to w Szwabii zostało założone przedsiębiorstwo Lebensmittel-Sortimentsgroßhandlung. W latach 70-tych dokonano otwarć pierwszych sklepów w okolicach Ludwigshafen. Od początku lat 90-tych rozpoczęto ekspansję międzynarodową. Lidl posiada obecnie sklepy w niemal wszystkich krajach Europy. W ofercie marki poza artykułami spożywczymi można znaleźć także szeroki wybór kosmetyków należących do segmentu tzw. private label. Lidl rozbudowuje asortyment artykułów kosmetycznych marki własnej Cien, która zdobyła uznanie nie tylko polskich klientów. Marka współpracuje z Global Cosmed S. A. - producentem kosmetyków i chemii gospodarczej.
By o la la to polska marka odzieżowa inspirowana potrzebami nowoczesnych i aktywnych kobiet świadomie dbających o swój wygląd. Kolekcje By o la la skierowane są do kobiet ceniących modę i wygodę. Krótkie serie zapewniają różnorodność modeli.
Marka Guess rozpoczęła swoją działalność w 1981 roku. Od tego czasu znacząco się rozwinęła i przekształciła w międzynarodową markę odzieżową. Obecnie salon amerykańskiej sieci projektuje i sprzedaje pełną kolekcję ubrań, butów i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Klienci mogą tu uzupełnić swoją stylizację o biżuterią, modne zegarki czy okulary marki Guess. Od lat marka Guess jest autorem wyjątkowych kampanii reklamowych, które są jednym ze znaków rozpoznawczych marki.