Na początku jesieni lokalizację zmienił sklep obuwniczy CCC. Marka ta otworzyła w CH Sarni Stok swój największy salon w Bielsku-Białej, zajmując obecnie lokal o powierzchni prawie 700 mkw. CCC oferuje duży wybór różnorodnych modeli i marek obuwia dla kobiet i mężczyzn. Każda kolekcja obejmuje modele casualowe w modnych, jak i eleganckie klasyczne obuwie. W ofercie marki znajduje się również obuwie sportowe oraz dziecięce. Uzupełnieniem każdej kolekcji są akcesoria takie jak torebki damskie i teczki męskie. Obecnie marka posiada ponad 700 salonów, z czego więcej niż 370 znajduje się w kraju, pozostałe zlokalizowane są m.in. w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, w Rumunii czy Rosji.
25 października w CH Sarni Stok otwarty został salon z elegancką odzieżą męską – Pako Lorente. Polski producent odzieży męskiej oferuje kolekcje o wyszukanym wzornictwie i najwyższej jakości tkanin. To sprawia, że kolekcje marki sprawdzają się zarówno podczas biznesowych spotkań, eleganckich kolacji czy spotkań z przyjaciółmi. Ubrania marki zapewniają mężczyznom dobre samopoczucie i pewność siebie w każdej sytuacji. Lokal zajmuje powierzchnię 110 mkw.
Również we wrześniu otwarte zostało stoisko z naturalnymi kosmetykami do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów – Mydlarnia u Franciszka. Produkty oferowane na stoisku wykonane są ze składników pochodzących z rejonu Morza Martwego, Syrii czy Maroka, a ręcznie wytworzone mydła zawierają dużo gliceryny i olejów pochodzenia roślinnego. Ofertę wzbogacają produkty aromaterapii (świece i olejki zapachowe) oraz kosmetyki dla najmłodszych.
15 listopada do grona najemców dołączy szwedzka marka Jula, w której asortymencie znajdują się produkty dla każdego – od narzędzi, maszyn i artykułów budowlanych, przez sprzęt gospodarstwa domowego, odzież i sprzęt sportowy, odzież BHP, meble i artykuły ogrodowe, po akcesoria dla domowych pupili. Szeroki asortyment produktów Jula zapewnia, że każdy znajdzie to, czego szuka i potrzebuje. Koncepcja biznesowa marki polega na dostarczaniu klientom produktów o wysokiej jakości, w przystępnych cenach, co udaje się osiągnąć dzięki zakupom bezpośrednio od producentów z całego świata, bez udziału pośredników. Sklep zajmie powierzchnię 3 346,40 mkw.
Na listopad planowane jest również otwarcie salonu Marylin, oferującego luksusowe wyroby pończosznicze.
Tagi: