GTC SA – inwestor Galerii Północnej – podpisał kolejne umowy najmu powierzchni handlowej. Tym razem powiększono portfolio marek kulinarnych. Zróżnicowanie nowych najemców gwarantuje, że klienci centrum będą mieli dostęp do szerokiego spektrum smaków. McDonald’s, Makarun i Warsztat kulinarny zajmą łącznie 413 m kw.
W pierwszym wielkopowierzchniowym centrum handlowym północnej Warszawy podpisano dotychczas umowy z 13 najemcami z branży restauracyjnej. Funkcje usługowe oraz restauracyjne Galerii Północnej będą stanowić 20% powierzchni najmu centrum.
Niezależnie od tego, czy klienci naszego centrum będą mieli ochotę na szybkie sprawdzone dania, nowe oblicze fast-foodu czy spokojny posiłek w restauracji – każdy z nich znajdzie coś dla siebie. Portfolio naszych najemców kulinarnych dobieramy tak, aby oferta była kompleksowa i zaspokoiła nawet najwybredniejsze gusta/podniebienia. Naszym celem jest skupienie w jednym miejscu wszystkich tych smaków, na których zależy mieszkańcom Białołęki i okolic, a po które często musieli udawać się do centrum miasta
– podkreśla Szymon Mińczuk, Head of Retail Leasing Poland, GTC.
#MamSmakaNaMaka
Nowi najemcy to z jednej strony dostęp do dobrze znanej i bardzo popularnej w galeriach handlowych oferty McDonald’s. Szybkość, wysokiej jakości produkty i ciągły rozwój oferty to wyróżniki marki, która w tej chwili posiada już blisko 400 restauracji w 150 miejscowościach. Nie mogło go zabraknąć także w Galerii Północnej.
Fast food niejedno ma imię
Klienci poszukujący nowych kulinarnych smaków na pewno docenią pojawienie się w Galerii Północnej punktu Makarun Spaghetti and Salad. Biznesowy pomysł trzech studentów, zapoczątkowany w 2012 roku, ma dziś już 19 lokali i franczyzobiorców za naszą zachodnią granicą m.in. w Hamburgu. 6 lokal marki w Warszawie będzie oferował makarony przygotowane z produktów wysokiej jakości, bez konserwantów i na bazie włoskiego makaronu z pszenicy Durum. Do tego w wyjątkowo przystępnych cenach. W menu spagheterii znajdą się typowe włoskie smaki jak Bolognese czy Carbonara, ale także nie co bardziej egzotyczne akcenty – Makaron Mexicano czy Currygodny.
Warsztat Kulinarny
W obiekcie otwarta zostanie także kolejna restauracja. Warsztat Kulinarny – koncept nowoczesnej restauracji wprowadzony na rynek przez Sports Hospitality w połowie 2015 roku. Sieć rozwija się bardzo dynamicznie i ma już dzisiaj 12 lokali, które z sukcesem prowadzi w Warszawie, Łodzi, Poznaniu i Gdańsku. Filozofią marki jest połączenie nowoczesnego, industrialnego designu z tradycyjną polską kuchnią urozmaiconą popularnymi pozycjami kuchni świata. W Warsztacie Kulinarnym zjecie Państwo „jak w domu” tradycyjny obiad składający się z pysznej zupy, drugiego dania i deseru do wyboru z pozycji mięsnych, wegetariańskich, potraw FIT oraz ryb. Będą tez oczywiście propozycje dla szukających urozmaicenia w daniach z kuchni innych krajów czy osób, które chciałyby zjeść ciekawą sałatkę, czy danie przygotowane na „live cooking” z wybranych przez siebie składników.
W realizacji powyższych trzech transakcji najmu firmie GTC – inwestorowi Galerii Północnej – doradzali eksperci JLL.
Od lat rośnie udział operatorów gastronomicznych w wynajętej powierzchni handlowej w Polsce. Urozmaicona oferta restauracyjno – kawiarniana jest coraz istotniejszym elementem współczesnych galerii. Ma to związek ze zmieniającymi się nawykami klientów poszukujących nowych doświadczeń kulinarnych i coraz częściej stołujących się poza domem
– komentuje Agnieszka Olszewska, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL