Oferta handlowa Blue City jest coraz szersza i coraz bardziej zróżnicowana. W ostatnich tygodniach w Centrum otworzyły się aż cztery sklepy z odzieżą. Coś dla siebie znajdą wielbiciele włoskiej mody i streetwearu, pojawił się także salon znanej i lubianej sieciówki. Warto poznać je bliżej!
Na poziomie -1 od niedawna działa Pepco – nowa placówka europejskiej sieci oferującej odzież dla całej rodziny i produkty do domu w niskich cenach. To idealne miejsce dla klientów poszukujących atrakcyjnych ubrań dla dzieci i artykułów dekoracyjnych. Co miesiąc sklepy Pepco w Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech odwiedza 8 milionów osób. Lokal w Blue City zajmuje prawie 600 m2.
Poszukiwacze okazji powinni zajrzeć także do salonu Made in G, mieszczącego się na poziomie +2. Sklep położony jest w nietypowym miejscu, wejście znajduje się w pasażu na poziomie +1, nieopodal sklepu Cubus. W Made in G można kupić produkty włoskich marek premium w cenach nawet o 70% niższych od regularnych. Co tydzień w dostawach pojawiają się ubrania znanych projektantów, takich jak Calvin Klein, Hugo Boss, Love Moschino, Liu Jo, Pierre Cardin, Trussardi, Tommy Hilfiger i wielu innych. Znaleźć można tu również kolekcje z minionych sezonów oraz marki niedostępne dotychczas na polskim rynku. Sklep na powierzchni 1500 m2 oferuje kolekcje zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.
Wielbicielki klasycznej elegancji powinny zajrzeć do butiku Vestes na poziomie 0. W lokalu tym można znaleźć odzież damską pochodzącą z kolekcji znanych i cenionych włoskich projektantów, a także stylowe dodatki. Asortyment został wyselekcjonowany przez stylistów z myślą o polskich klientkach. Lokal zajmuje powierzchnię 80 m2.
Tych, którzy cenią sobie bardziej casualowy styl z pewnością ucieszy wiadomość o otwarciu w Blue City salonu Pit Bull West Coast. Istniejąca od 1989 roku marka tworzy zarówno specjalistyczną sportową odzież, jak i kolekcje do noszenia na co dzień. Dostępne w salonie o powierzchni ponad 80 m2 ubrania to komfort i bezpieczeństwo podczas uprawiania sportu oraz modny wygląd i wygoda po treningu. Pit Bull West Coast jest oficjalnym partnerem Krajowej Ligi Zapaśniczej, KSW oraz Runmageddonu.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową, koncept wielokrotnie wyróżniany za komfort zakupów i przyjazność klientom, doceniony za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use. Blue City to obecnie ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, fitness klub, liczne atrakcje dla dzieci, a także kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie.