Quiosque cały czas rozwija sieć sprzedaży. Marka powiększyła mapę swoich sklepów o nowe lokale w Poznaniu i Warszawie. Oba punkty to salony własne.
Quiosque nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież w rozmiarach od 34 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.
Lokal w jendej z poznańskich galerii zajmuje powierzchnię 88 m kw, a salon w galerii na warszawskiej Białołęce ma 120 m kw. Chcemy wykorzystać potencjał w dużych miastach gdzie zwiększa się zainteresowanie naszą marką. Po bardzo dobrych wynikach sprzedażowych w naszych salonach w Warszawie podjęliśmy decyzję o umacnianiu marki w stolicy. – mówi Aleksandra Podsiadła, Manager ds. Ekspansji Quiosque
Salony Quiosque to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia, dzięki czemu panuje w nich przyjemna, spokojna atmosfera. W każdym z salonów klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą wyboru rozmiaru czy stylizacji.
Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m kw., w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 500zł do 2 500zł na 1m kw. netto.