Douglas, właściciel sieci perfumerii stacjonarnych i autoryzowanej e-perfumerii, otworzył 6 listopada nowy sklep w Lublin Plaza. Jest to pierwszy sklep marki w tym mieście. W ostatnim czasie nowe salony powstały w Galerii Katowickiej, gdyńskiej Rivierze oraz poznańskim City Center. Do końca tego roku nowe pojawią się w krakowskiej Galerii Bronowice oraz w Galerii Veneda w Łomży.
- W nowych perfumeriach oferujemy najwyższej klasy serwis, nowe usługi, bezpłatne pakowanie na prezent oraz szereg marek dostępnych wyłącznie w naszej sieci. Są to m.in.: Sensai Kanebo, NYX, Michael Kors czy Collistar. W ten sposób każdego dnia chcemy dostarczać naszym klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.
Zgodnie z trendem oferowania usług jako wartości dodanej do zakupów, w galerii w Katowicach pojawił się „fish pedicure” (nowość w handlu detalicznym w Polsce), Szkoła Makijażu, manicure, gabinet SPA, a także szereg usług bezpłatnych: masaż dłoni, makijaż czy konsultacje pielęgnacyjne. Podobna oferta usługowa jest dostępna również w nowo otwartym poznańskim centrum handlowym.
Usługi, serwis na poziomie 5*, zaufanie do konsultantów i wygląd sklepów Douglas spowodowały, że sieć uplasowała się w czołówce najnowszego badania „Postrzeganie ofert sieci detalicznych w 2013”.
- W tym rankingu szczególnie cieszy nas wysoka nota za jakość obsługi i wystrój naszych sklepów. Od lat specjalistyczne szkolenia personelu i inwestycje w wygląd perfumerii są fundamentem naszego rozwoju. Perfumerie aranżujemy w podwyższonym standardzie, w grafitowej, eleganckiej kolorystyce, z nowoczesnym oświetleniem LED. Ten kierunek rozwoju sieci w Polsce chcemy utrzymać w najbliższych latach – podsumowuje Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.
Tagi: