Cztery nowe marki odzieżowe, sklep i stoisko z art. wyposażenia wnętrz oraz paczkomat – to nowości w Galerii Emka w Koszalinie. Można już odwiedzać punkty Best Meble Dekor, Aromanti i Paczkomaty, a od 1 sierpnia nastąpi otwarcie takich sklepów, jak Wójcik, Moodo oraz Troll & Drywash.
W ramach trwającej rewitalizacji i rekomercjalizacji w koszalińskiej Galerii Emka w ostatnim czasie nastąpiła przebudowa lokali na parterze przy wejściu głównym. W czerwcu br. funkcjonujący salon Vision Express został przeniesiony do większego lokalu w sąsiedztwie sklepu Vistula. Zyskał dzięki temu nowy, elegancki i funkcjonalny wystrój, wysokie pełne światła wnętrze i zdecydowanie większy komfort zarówno dla klientów jak i personelu. Na uwolnionej i przearanżowanej powierzchni swoje miejsce znalazły cztery nowe marki odzieżowe: Wójcik, Moodo, Troll & Drywash. Również na parterze, w sąsiedztwie Inmedio został otwarty sklep Best Meble Dekor z artykułami wyposażenia wnętrz i atrakcyjnymi upominkami. Na I piętrze obok salonu Cropp pojawiła się pachnąca wyspa Aromanti oferująca zapachy do wnętrz, natomiast na zewnątrz galerii pod wiatą został uruchomiony Paczkomat.
W ostatnim czasie oferta handlowa Galerii Emka wzbogaciła się o następujące sklepy:
Best Meble Dekor (parter) - oferuje artykuły dekoracyjne oraz użytkowe do biura, domu i ogrodu. Jest także miejscem, w którym można kupić oryginalny i niebanalny prezent dla każdego i na każdą okazję.
Aromanti (I piętro) - Zapachy & Emocje to ogólnopolska sieć oferująca szeroki wybór zapachów do wnętrz. Jest wyłącznym dystrybutorem najwyższej jakości francuskich produktów marki Clem i Procado oraz brytyjskiej marki Ahleigh & Curwood. W ofercie posiada bogaty wybór dyfuzorów, lamp zapachowych, eleganckich karafek, wyjątkowych odświeżaczy powietrza dla domu, biura, lub sklepu. Oferta liczy aż 181 kompozycji zapachowych przy czym każda wyróżnia się charakterystycznym kolorem. Specjalne ekspozycje produktów, zestawy testerów, fachowość obsługi pozwalają zapoznać się z aktualną ofertą tej „pachnącej wyspy”.
Paczkomat - to system skrytek pocztowych InPost, ustawionych w różnych miejscach na terenie całego kraju, podobnych w obsłudze do bankomatów, w których możliwy jest odbiór przesyłki o dowolnej, dogodnej dla adresata porze, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Paczkomaty InPost należą do Grupy Integer.pl, która wdraża ten system w kilkunastu krajach Europy oraz w Ameryce Południowej, Azji i Australii. Dostępność paczkomatów zapewnia klientom niezależność od kurierów czy godzin otwarcia punktów pocztowych, samodzielne decydowanie o porze i lokalizacji odbioru paczki. Aby korzystać z Paczkomatów, wystarczy podać adres e-mail. Aby odebrać przesyłkę, wystarczy wpisać na ekranie Paczkomatu swój numer telefonu komórkowego oraz otrzymany SMS-em kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.
Wójcik (parter) - to polska marka odzieży dziecięcej dobrze znana dzisiejszym rodzicom i samym dzieciom. Podstawą filozofii marki Wójcik jest przekonanie, że doskonałość całości powstaje przez doskonałości każdego detalu. Dlatego ubrania z metką Wójcik mają tak duży wpływ na kreowanie „mody” dla najmłodszych i nieco starszych dzieci. W każdym sezonie oferuje swoim klientom kilkadziesiąt kolekcji w rozmiarach 68-158 cm, dziennych, sportowych oraz eleganckich i wieczorowych dla najmłodszych i nieco starszych dzieci: kolekcje Wójcik wyróżniają się inspirującą kolorystyką i oryginalnymi zdobieniami. Zachowują przy tym niezrównany komfort użytkowania. Uszyte są z materiałów najwyższej jakości, co gwarantuje ich trwałość.
Troll & Drywash (parter) - to sklep łączący dwie marki Top Secret. Troll tworzy kolekcje dla „młodych duchem” kobiet i mężczyzn, którzy ubiorem wyrażają siebie i swoją radość łączą modę z nowoczesnością, są odważni i wybierają dla siebie to, w czym czują się najlepiej. Nieodzownym elementem wszystkich kolekcji jest intensywny kolor zgodny z aktualnymi trendami mody. Kolekcje dla kobiet są zmysłowe i seksowne, a dla mężczyzn – zdecydowane, z charakterem. Drywash to odzież sportowa, łączy w sobie wygodę i najnowsze trendy w modzie, podkreśla osobowość, daje poczucie komfortu i pozwala na swobodny trening. To marka dla ludzi nowoczesnych i ambitnych, którym zależy na atrakcyjnym wyglądzie i swobodzie w każdej sytuacji. Ubrania idealne do aktywnego spędzania wolnego czasu.
Moodo (parter) - to polska marka odzieżowa dedykowana młodym (13-25 lat) i nowoczesnym uczennicom, licealistkom oraz studentkom ceniącym sobie niebanalny styl, komfort i wygodę. Marka zadebiutowała na polskim rynku siedem lat temu, obecnie posiada 130 salonów w całym kraju. Projektanci Moodo od wielu sezonów tworzą kolekcje z myślą o młodych kobietach otwartych i ciekawych świata. Tworzone przez nich projekty mają na celu uatrakcyjniać, wyróżniać i łamać stereotypy codziennego stroju. Moodo to połączenie wiodących trendów z komfortem i przystępną ceną.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Galerii Emka
Zobacz sklepy w Galerii Emka
Tagi: