Dom Mody Klif to obowiązkowy punkt na warszawskiej mapie luksusowych zakupów.
W uznanej galerii handlowej na dwóch poziomach znajduje się ponad 100 butików prestiżowych marek. W tym roku, w ślad za niedawną spektakularną zmianą fasady i remontem wnętrz Klifu, wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom klientów, centrum znacznie poszerzyło grono najemców. Pojawiły się cenione polskie i międzynarodowe marki odzieżowe jak: Gerry Weber, Napapijri, Tommy Hilfiger, Desaro czy Hera oraz oferujące biżuterię i akcesoria – Tous i YES Prestige. Klienci mogą też zrobić zakupy w luksusowych Delikatesach Alma, w których funkcjonuje pierwsza w Polsce Aleja Szampańska. Do końca roku w Domu Mody Klif otwarte zostaną jeszcze COS (druga lokalizacja w stolicy i pierwszy salon w centrum handlowym w Warszawie) oraz H&M z pierwszym w Warszawie konceptem Home.
W ofercie Klifu znajdzie się także salon Imperium, gdzie dostępna będzie m.in. marka Luisa Cerano. Do grona najemców centrum dołączyły też księgarnie Matras a już niedługo swój oddział otworzy łączący aptekę, drogerię i perfumerię Super-Pharm.
- Tak duża liczba nowych salonów na zakończenie 2013 roku pokazuje, że zmiany, które zapoczątkowaliśmy w ubiegłym roku dostrzegają nie tylko klienci, ale również najemcy – podkreśliła Agnieszka Borkowska, Asset Manager, AEW Europe.
Nowe marki w 2013 roku: Delikatesy Alma, Desaro, Dolce Vita (w nowej, powiększonej odsłonie), COS, Gerry Weber, H&M z konceptem Home, Hera, Imperium, Księgarnie Matras, Napapijri, Tommy Hilfiger, Super-Pharm, Tous, Yes Prestige (drugi taki projekt, który został zrealizowany w Polsce). W marcu 2014 wielbicieli ekskluzywnych marek czeka wyjątkowa niespodzianka, swój salon otworzy Gratson z takimi markami jak: Frankie Morello, Gaultier 2, SeebyChloe czy MM6, w którym kolekcje światowych marek będą mogły znaleźć zarówno wymagające panie, jak i modni panowie. Dodatkowo Dom Mody Klif rozwija zakres swoich usług. Obecnie poza bezpłatnym pakietem konsultacji profesjonalnych stylistek, konsultacji w zakresie doboru perfum w perfumerii Quality Missala a także w zakresie stylizacji włosów u Rafała Miodka - właściciela salonu Miodek Hair House, można także skorzystać z poszerzonej bezpłatnej usługi concierge. Z jej pomocą można w Klifie zamówić bukiet kwiatów, zamówić miejsce w restauracji czy tez poprosić o zaniesienie zakupów do samochodu.
Tagi: