-
Marki Qπш Robert Kupisz i Loft37 są obecne w zaledwie kilku, precyzyjnie wyselekcjonowanych lokalizacjach handlowych w Polsce. Pop up store w Klifie będzie testem przed podjęciem decyzji o otwarciu przez naszego klienta stałego butiku. – komentuje Anna Radecka, Senior Associate z Colliers International.
Qπш Robert Kupisz to marka odzieżowa obecna na rynku polskim od 2011 roku. Pierwsza kolekcja projektanta zaprezentowana w marcu 2011 była utrzymana w charakterze rockowym. Zainteresowanie nią było tak duże, że wkrótce pojedyncze egzemplarze, zastąpiła regularna produkcja. Dynamiczny rozwój marki zaowocował współpracą z butikami w całej Polsce.
Ponadto, w listopadzie 2011 roku miało miejsce otwarcie flagowego salonu i showroomu przy prestiżowej ulicy Mokotowskiej w Warszawie. W grudniu 2012 roku w stolicy pojawił się drugi butik firmy. Nowy salon zlokalizowany został w Galerii Mokotów w Warszawie w tzw. „Alei Projektantów" - miejscu debiutu na rynku polskim wielu światowych marek. Dziś projekty firmy dostępne są również online, za pośrednictwem platformy modowej Mostrami. Qπш Robert Kupisz ma w planach rozszerzenie sieci butików firmowych w Polsce oraz ekspansję za granicą. W ofercie, oprócz sezonowych kolekcji, znajdziemy też projekty „Kupisz Forever" – czyli linię produktów o ponadczasowym, uniwersalnym charakterze.
Loft37 to koncept modowy Joanny Trepki oraz Pauliny Ady Kalińskiej. W ofercie sklepu znajdziemy przede wszystkim wysokiej jakości obuwie skórzane damskie i męskie, jak również oryginalne torby oraz modne akcesoria. Marka dystrybuuje swoje produkty poprzez 7 sklepów stacjonarnych oraz sklep internetowy obsługujący zarówno klientów polskich, jak i zagranicznych.
Za wprowadzenie tych unikalnych modowych konceptów odpowiada firma doradcza Colliers International.
Tagi: