Ponad 50 nowych sklepów na 5-lecie istnienia w Polsce. Tak – w ogromnym skrócie – można podsumować ostatni rok funkcjonowania marki KiK, która swoją działalność w myśl claimu „korzystnie, modnie, z pomysłem” wniosła na nowy poziom.
Jeśli sukces można mierzyć liczbami, to marka KiK ma się czym chwalić.
– Rok 2017 rozpoczynaliśmy z liczbą ponad 150 sklepów, obecnie mamy ich już blisko 190, a do końca tego roku osiągniemy liczbę 200 lokalizacji. Co za tym idzie, zrealizujemy plan powiększenia naszej sieci o kolejnych 50 sklepów w 2017 roku. To wspaniałe zwieńczenie 5-lecia obecności KiK w Polsce, które jest tym radośniejsze, że możemy je celebrować w większym gronie: w związku z intensywną ekspansją dołączyło do nas wielu nowych współpracowników
– komentuje dyrektor generalny KiK, Mariusz Kulik.
– 2017 rok przyniósł naszej firmie także powiew świeżości. Oprócz otwierania nowych sklepów, dokładamy wszelkich starań, aby te już istniejące jeszcze lepiej spełniały oczekiwania i wymagania naszych klientów. Efektem tego są liczne reopeningi, dzięki którym możemy zaoferować im zupełnie nowy, świeży i atrakcyjny wizualnie wystrój sklepowych wnętrz, a większości przypadków również większą, a tym samym bardziej komfortową powierzchnię – dodaje.
Czy w obliczu modernizacji na taką skalę klienci KiK nadal będą z równym entuzjazmem i przywiązaniem, co dotąd, odwiedzać sklepy marki? Dyrektor generalny sieci rozwiewa wątpliwości: – zmieniamy się z myślą o naszych klientach, dopasowujemy się do ich wymagań. Wciąż się rozwijamy i wprowadzamy nowości, ale pewne kwestie, jak dbałość o wysoką jakość obsługi i korzystna cenowo, a zarazem zgodna z najnowszymi trendami oferta są i pozostaną niezmienne – podsumowuje.