Nowa kampania i kolekcja jesień/zima 2013/2014 potwierdzają dotychczasowy wizerunek marki Aryton. Marka kontynuuje minimalistyczne podejście do mody, które widać zarówno w projektach firmy, jak i w zdjęciach kampanii, na których widzimy Karolinę Wąż. Modelka została okrzyknięta przez portal Models.com twarzą sezonu.
Cała uwaga nowej kampanii marki Aryton została skupiona na modelce d- to jej emocje, gesty i spojrzenie są najważniejsze. Karolina Wąż znakomicie oddała atmosferę kampanii i ukazała znakomitą jakość produktów. Do współpracy zaproszono także duet fotograficzny: Magdę Wunsche i Agnieszkę Samsel, których prace znane są z plastycznego światła i wrażliwości na moment.
Stylizacją sesji oraz jej koncepcją artystyczną zajęła się Marta Kalinowska, konsultantka marki ds. kolekcji oraz wizerunku. Faktury i barwy tkanin zimowej kolekcji, zostały zderzone z gładkim blaskiem polerowanego marmuru. Zestawienie to z jednej strony dopełnia kolorystykę kolekcji, ale też pokazuje kontrast między ubraniem i tłem. Kampania ta podkreśla też jakość i klasę, które są podstawą wizerunku marki Aryton.
Zobacz sklepy Aryton w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Aryton
Tagi: