Na podstawie doświadczenia oraz w oparciu o sugestie i uwagi dotychczasowych Klientów, marka WITTCHEN postanowiła stworzyć sklep, w którym każdy bez względu na wiek, czy poziom znajomości Internetu będzie mógł w wygodny i przejrzysty sposób zrobić zakupy.
Szczególną wagę firma poświęciła czytelnemu rozmieszczeniu produktów i kategorii. Na stronie znajdują się sekcje, takie jak: kobieta, mężczyzna, galanteria skórzana, nowości, promocje oraz outlet. Ponadto udostępniono także opisy wszystkich dostępnych kolekcji.
W nowej odsłonie serwisu można odnaleźć nie tylko zmieniony wygląd i prostszą obsługę, ale także szereg nowych funkcjonalności, które sprawią, że zakupy przez Internet będą jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze. Najnowsza odsłona sklepu to przede wszystkim zmodernizowany layout.
Zobacz salony WITTCHEN w centrach handlowych
Zobacz kolekcje WITTCHEN
Tagi: