Redberry to prekursor mody na mrożone jogurty na polskim rynku. Marka z powodzeniem i konsekwencją realizuje swoją strategię rowoju. Punkt w CH Riviera jest lokalem o wielkości ok 35 mkw., z sześcioma stolikami.
-
Gdynia to obiecujące i strategiczne miasto. Jego mieszkańcy podążają za trendami i rozumieją bliską Redberry filozofię fit & fun - podkreśla szef marketingu spółki Agata Swornowska.
Obecnie marka z powodzeniem prowadzi działalność w największych centrach handlowych w Warszawie: Złote Tarasy, Arkadia, Blue City oraz na Dworcu PKP. Posiada również lokal we Wrocławiu w CH Magnolia, w Toruniu w CHR Toruń Plaza oraz w Białymstoku w CH Atrium Biała.
Galeria Riviera to nowoczesne centrum z bogatą siecią sklepów modowych. Uzupełnienie jej oferty o bar ze zdrowymi, jogurtowymi przekąskami Redberry jest dobrze przemyślaną strategią.
Redberry jak dotychczas konsekwentnie realizuje swój plan biznesowy i zapowiada otwarcie kolejnych lokali w najważniejszych miastach w Polsce.
Tagi: