Z nowym rokiem centrum handlowe Gemini Park Tarnów zyskało nową szatę graficzną. Zmienione projekty można zobaczyć na billboardach, stronie internetowej i fanpage′u na Facebooku, materiałach graficznych, plakatach na terenie centrum oraz przy okazji różnych wydarzeń odbywających się w Gemini Park Tarnów.
W nowej linii kreatywnej wykorzystano slogan brandingowy „City Style” czyli „miejski styl”, który kieruje odbiorców w stronę skojarzeń ze światem mody, zabawy i pozytywnej energii. Grafika jest jednocześnie elegancka i dynamiczna. Akcent położony jest na aspekcie wizerunkowym, celem jest ukazanie Gemini Park jako części miasta, miejsca spotkań, symbolizującego typowo miejski, nowoczesny styl życia.
Projekty przyciągają uwagę przejrzystością. Dominują w niej czyste tła oraz charakterystyczne dla Gemini Park Tarnów oranżowe kolory. Biel tła skontrastowana została z abstrakcyjnymi, symbolicznie odwołującymi się do dynamiki miasta, grafikami, utrzymanymi w pomarańczowo-czerwonej tonacji. Kontent stanowią przede wszystkim modowe zdjęcia modelek, które dopełniają modowy charakter całości. Taka kompozycja wskazuje na ruch, energię, witalność. Ważne jest nawiązanie do logotypu Gemini Park - a także dobrych emocji, jakie on wyraża.
-
Nowe projekty graficzne są zapowiedzią zmian jakie zachodzą w centrum handlowym. Tarnowskie Gemini nieustannie poszerza ofertę zakupową, w głównej mierze o sklepy z modą. Nowa kreacja jest zwiastunem przeobrażania się galerii w centrum mody, mody miejskiej. Jest całkiem inna od tych, do których Klienci Gemini Park Tarnów się przyzwyczaili. Jesteśmy przekonani, że przypadną one do gustu oraz od razu zostaną zapamiętane – mówi Kinga Witek, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Tarnów. –
Jako ciekawostkę mogę podać, że zdjęcia postaci znajdujących się na kreacjach wykonane zostały podczas dedykowanej sesji fotograficznej – dodaje.
Tagi: