Przez 4 dni podczas 12. Edycji Fashion Philosophy Fashion Week Poland (16.-19.04) MODO Domy Mody prezentowały unikalną koncepcję sprzedaży Art Fashion. W tym czasie stoisko nowopowstającego centrum odwiedziło kilkaset osób. Wśród gości znaleźli się nie tylko sami projektanci, ale i osoby, które zaintrygował niebanalny pomysł stworzenia butikowego konceptu i oddania przestrzeni wielu projektantom. Sam koncept MODO Domy Mody uznano za odkrycie na polskiej „scenie inwestycji modowych”. Szczególnie dobre opinie zebrała wdrażana w życie zasada zrównoważonej komercjalizacji, polegająca na ochronie marek i sieci sklepów przed ekspansją wielkopowierzchniowych sieci handlowych poprzez zagwarantowanie butikowego charakteru Modo Domy Mody. Dzięki nowatorskiej koncepcji sprzedaży sklepy mają możliwość dynamicznego rozwoju bez konieczności nierównej walki z globalnymi sieciami.
Łukasz Jemioł, uznany projektant, podczas wywiadu z uznaniem wypowiedział się na temat koncepcji sprzedaży w strefie Art Fashion MODO Domy Mody : „MODO przekonało mnie pod wieloma względami. Po pierwsze energia tego miejsca i osoby, które je tworzą. Wspierają je nie tylko całym sercem, ale i wiedzą biznesową. Poza tym tego Warszawa nie miała jeszcze do zaoferowania. Idea skupienia wielu projektantów w jednym miejscu jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla konsumentów, którzy trafiając pod dach MODO będą mieli szansę zaopatrzyć się w rzeczy różnych brandów i projektantów, pomieszać je po swojemu, ale również poznać marki, o których nigdy nie słyszeli. Myślę, że będzie to fajne miejsce poznawcze, bardzo kreatywne, które pozwoli, by mniejsze manufaktury i pracownie zostały dostrzeżone i mogły się rozwijać.”
Łukasz Jemioł zagości w przestrzeni Art Fashion z autorskim butikiem Łukasz Jemioł Basic. W MODO Domy Mody swoje butiki otworzą również Natasha Pavluchenko oraz Teresa Rosati. Wysoka frekwencja i odzwiedzalność stoiska zaowocowała już kolejnymi kontraktami. MODO Domy Mody to unikalny, pierwszy tego typu w Polsce butikowy koncept modowego centrum zakupowego. Powstaje w Warszawie, przy ul. Łopuszańskiej 26. Nowy obiekt zajmie 28 tys. m2, z czego 16 tys. m2 to powierzchnia najmu. W MODO Domy Mody znajdzie miejsce 350 butików, które dzięki unikalnemu konceptowi sprzedażowemu, niebanalnej, nowoczesnej architekturze oraz prestiżowemu otoczeniu będą miały niespotykane dotąd warunki rozwoju.
Tagi: